מותג הטיפוח הקוריאני טונימולי מגיע השבוע לישראל
מותג הטיפוח מתחיל השבוע שיווק בישראל בסניפי סופר־פארם בהשקעה של 10 מיליון שקל. יעד המכירות השנתי: 50 מיליון שקל
מוצרי מותג הקוסמטיקה הקוריאני TONYMOLY יימכרו בישראל החל מהשבוע בבלעדיות ברשת סופר־פארם ובאתר סופר־פארם וכן בחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, כך נודע ל"כלכליסט". היבואנית, חברת טטרה פארם, ביקשה להיכנס לעשרות סניפים של סופר־פארם אך בסופר־פארם הציעו פריסה רחבה בכל 240 חנויות הרשת.
- בניגוד לטענות, האיחוד האירופי לא מעכב את רפורמת התמרוקים
- האם מנהלת בפעמונים ומנכ"ל חברת קוסמטיקה יכולים לשמש שומרי סף?
- מותג האיפור קיקו מילאנו מבושש לבוא: המו"מ עם קסטרו לא הושלם
"החלטנו ללכת בבלעדיות עם סופר־פארם כי הם הציעו לנו פריסה ארצית ביותר מ־200 סניפים. קיבלנו פנייה גם מרשת BE של שופרסל אבל זה לא היה רלבנטי", אמר אמנון בכר, מבעלי טטרה פארם. "נייבא לארץ 100 מתוך 6,000 מוצרי המותג, ולכן אין הצדקה להקים חנויות עצמאיות בישראל. בשת"פ עם סופר־פארם אנחנו מקבלים בתוך שבוע פריסה בכל הארץ, וזה עדיף לנו מבחינה אסטרטגית". לדבריו, "היעד שלנו הוא להגיע בשנה הראשונה למכירות בהיקף של 50 מיליון שקל במחירי צרכן". בסופר־פארם יתחרה המותג החדש בין היתר במותג הבית מילוקה, שאותו מקדמת סופר־פארם בעוצמה.
טטרה פארם, שבבעלות בכר והרמן וייס, מוכרת בעיקר בזכות המותג סבוקלם שאותו היא מייצרת בישראל. זו תהיה הפעם הראשונה שהחברה היצרנית תייבא מותג מחו"ל. בהשקת המותג שייפרס על המדפים החל מהשבוע תשקיע החברה כ־10 מיליון שקל, ובעוד כחודשיים תעלה לאוויר גם אתר סחר ייעודי לטונימולי, שימכור את מוצרי המותג במחירים קרובים למחירים שבהם הוא יימכר בסופר־פארם.
החדרת המותג תלווה בפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות. מוצרי המותג נמכרים במחירים שנעים בין 15 שקל ל־100 שקל, והוא מיועד בעיקר לצעירות בנות 18–35, למעט סדרת אנטי אייג'ינג שמשווקת תחת המותג, שמיועדת לגילאי 40 פלוס ומחירה עומד על 300 שקל למוצר. המותג טונימולי נוסד בסיאול בשנת 2006 וב־2013 יצא לראשונה לשוק המערבי.