מנכ"ל יפעת בקרת פרסום פורש מתפקידו
לכלכליסט נודע כי נתי יעקובי פורש מהתפקיד לאחר 20 שנה בקבוצת יפעת. יחליפו מני אברהמי, שיאגד את כל פעילויות הקבוצה
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, פורש מהתפקיד לאחר 20 שנה בקבוצת יפעת, כך נודע ל"כלכליסט". יעקובי החל את דרכו ביפעת כאיש מכירות והתקדם עד לתפקיד ניהול חטיבת בקרת פרסום. הוא גם ניהל בשנותיה הראשונות את יפעת מחקרי מדיה, שהציעה לראשונה מחקרי מוניטין והשפעה תקשורתית. יעקובי נחשב לחלוץ בתחום ניתוח מידע והשפעת מוניטין.
- דירוג 2018: הפרסום ברשתות השיווק גם עבר ממזון לאשראי
- פייסבוק תגביל פרסום פוליטי במערכות בחירות בעולם, ייתכן שגם בארץ
- שני ערוצים רעבים רוצים ביס גדול מעוגת הפרסום
בשנתיים האחרונות הפסיקה יפעת בקרת פרסום לציין את תקציבי הפרסום של המשרדים הגדולים בדירוג השנתי שהיא מוציאה לתקשורת. כדי להתמודד עם האתגר של מדידת תקציבי הדיגיטל, הקים יעקובי פאנל גולשים טכנולוגי שבאמצעותו מנטרת יפעת בקרת פרסום את המדיה הדיגיטלית.
יעקובי מסר ל"כלכליסט": "אחרי 20 שנה בעולם המידע והפרסום באותה החברה הרגשתי כי נכון שאתרום את ניסיוני בצורה חדשה. אני מרגיש תחושת מיצוי ובוחן משרות ניהוליות בתחומים של תוכן תקשורתי, מידע ופרסום. ענף הפרסום משתנה, המודלים של הענף משתנים. המהפכה הדיגיטלית שינתה הרבה תחומים בחיינו ובהחלט מקרינה גם על הענף".
גבי בגס, מנכ"ל ובעלים בקבוצת יפעת: "נתי הוא מנהל מקצוען ומומחה בתחום המידע והמחקר. קבוצת יפעת התברכה בכישרונו במשך שנים רבות ואנו משוכנעים כי יותיר חותם בכל תחום אליו יבחר להיכנס".
את יעקובי יחליף מני אברהמי, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי ומחקרי מדיה, במטרה לאגד יחד כל פעילויות הקבוצה.