מותג היוקרה LVMH חובר לריהאנה להקמת קו אופנה חדש
יש למה לצפות: הזמרת וענקית מותגי היוקרה LVMH משתפות פעולה ביצירת מותג אופנה חדש. הקולקציה הראשונה תגיע לחנויות השנה ותכלול בגדים, מוצרי עור ואקססוריז. זאת בנוסף לפנטי ביוטי, מותג האיפור של ריהאנה, שיצא באותה חברה
ענקית מוצרי היוקרה, LVMH, שבבעלותה מותגים כמו לואי ויטון, ג'יבאנשי ודיור, מפתחת מותג יוקרה חדש בשיתוף עם הזמרת ריהאנה, כך דיווח האתר WWD. מדובר בצעד לא שגרתי עבור החברה שלרוב רוכשת מותגים ולא מקימה אותם מהיסוד.
- לואי ויטון תכבוש עוד נישה במגזר היוקרה עם האוריינט אקספרס
- עברי לידר: אנחנו רוצים לחבר בין מי שכותב שיר בבית לבין ביונסה וריהאנה
- מלך בגדי הרחוב יקרב את לואי ויטון לדור המילניום
בין שני הצדדים קיימת כבר שותפות. בספטמבר 2017 השיקה ריהאנה את מותג האיפור פנטי ביוטי (FENTY BEAUTY) בעזרת קנדו, "חממת המותגים" של LVMH המקדמת מוצרים ומותגים חדשים. המותג זוכה להצלחה גדולה ובאפריל הודיעו ב-LVMH כי הם מעריכים שהמכירות של פנטי יעמדו על 500 מיליון דולר ב-2018.
המיזם החדש עם ריהאנה יכלול בגדים, מוצרי עור ואקססוריז. הקולקציה הראשונה תצא השנה, אך התזמון המדויק לא ברור עדיין.
LVMH, שבבעלות המיליארדר הצרפתי ברנר ארנו, לרוב מתרחבת באמצעות רכישות. כך למשל, בחודש שעבר שילמה 3.2 מיליארד דולר עבור בעלת בתי המלון בלמונד, זאת במטרה להתרחב גם לתחום האירוח היוקרתי.
בחודשים האחרונים החברה הגבירה גם את ההשקעות בפיתוח מותגים קיימים, ביניהם סלין שמונתה לה מעצבת ראשית חדשה והשיקה קולקציית גברים בניסיון להגדיל את הרווחים.
בשוק הסיני, אשר נחשב לאחד השווקים המרכזיים שנמכרים בו מותגי יוקרה, מורגשת ירידה במכירות. בניסיון לבלוט ולמשוך קונים צעירים, מותגים רבים מחליפים מעצבים ומשתפים פעולה עם סלבריטאים ומשפיעים במדיה החברתית.