חברת Pendo תשלש את מספר עובדיה בישראל
החברה, שמספקת לעסקים תובנות על אופי השימוש של גולשים ביישומים שלהם, רכשה לפני כשנתיים את אינסרט הישראלית; עתה מתכננת להגדיל את מצבת העובדים מ-32 ל-100
חברת Pendo (פנדו) שרכשה את אינסרט הישראלית ב-2017, מתכוונת לשלש את מספר עובדיה בישראל. בשיחה עם כלכליסט סיפר ירון גולדברג, אחד ממייסדי אינסרט וכיום בכיר בפנדו: "יש לנו את כל המשאבים הדרושים לגיוס המהיר שלהם. המחסום היחידי שעומד בפנינו כעת הוא הזמינות של העובדים".
- ארבעת הבנקים הכי גדולים בארה"ב אימצו טכנולוגיה ישראלית מפתח תקווה
- חברת LitiGate גייסה 1.5 מיליון דולר כדי לייעל משרדי עו"ד
- פריחה בהייטק: גיוסי ההון בישראל הגיעו ב-2018 לשיא של כל הזמנים
כיום מעסיקה החברה 32 איש במרכז הפיתוח שלה, והיא מתכננת להגיע ל-100. "בימים אלה אנחנו משפצים מקום חדש בהרצליה שבו יהיה מקום לכמה עובדים שנרצה לגייס", אמר.
פנדו נוסדה בידי ארבעה מנהלי מוצר מגוגל, רד האט, סיסקו ו-Rally software. למנכ"ל, טוד אולסון שהגיע מראלי, לא היו כלים ויזואליים לקבלת מידע על דרך אופן השימוש של לקוחותיו בתוכנה של החברה. פנדו מציגה לחברות תובנות לגבי המוצרים שלהן, ומספקת למפתחים כלים מעשיים והמלצות לפעולות. פנדו ואינסרט עבדו בתחומים מקבילים, כשהראשונה התמקדה בווב והאחרונה במובייל.
לדברי גולדברג, אינסרט (אותה הקים ביחד עם שחר קמיניץ, עמו הקים גם את וורקלייט שמכרו ל-IBM ב-2012) הציגה לעסקים כיצד משתמשים הגולשים באפלקציות שלהם, וחשפה תובנות שמנהלי המוצר לא הכירו. פנדו הוסיפה לניתוח הזה תובנות מלאות עם ממשק ווב, ורכיב תוכנה שמספק תובנות מלאות. עד כה גייסה פנדו 106 מיליון דולר, מתוכם 50 מיליון בסבב שהתקיים לאחרונה. בין לקוחות פנדו נמנים בנק הפועלים, רד האט, CA, סימנטק, סיסקו, סיילספורס, גלאסדור, סיטריקס ועוד.