חברת Chorus.ai גייסה 33 מיליון דולר
החברה פיתחה פלטפורמה לאימון והנחייה של נציגי מכירות באמצעות כלי בינה מלאכותית. את סבב הגיוס הובילה קרן Georgian Partners והשתתפו בו Redpoint Ventures ו-Emergence Capital
קורוס הוקמה ב-2015 על ידי רועי רענני, המכהן כמנכ"ל החברה; ד"ר מיכה בריקסטון, נשיא ומנהל הפעילות בישראל; וראסל לוי סמנכ"ל הפיתוח. החברה מפתחת מערכת מבוססת AI לאימון והנחייה של נציגי מכירות. בדומה למתחרה הישראלית Gong.io, המערכת שלה מקליטה, מתמללת ומנתחת שיחות מכירה בזמן אמת. לפי נתוניה, מביאה המערכת לצמיחה של עד 50% בהשגת יעדי המכירות, שיעורי הצלחה גבוהים יותר, גודל עסקאות ממוצע גבוה יותר, והכשרת אנשי מכירות חדשים מהירה בכ-30%.
מה הייחוד שלכם לעומת מתחרות כמו גונג, שמציעות שירות דומה מאוד?
ד"ר בריקסטון: "בניגוד לגונג, במקום למקר את כל הבינה המלאכותית בנינו את כל הטכנולוגיה בתוך החברה בעזרת צוות מחקר מהמובילים בעולם, ובו יותר מחמישה בעלי דוקטורט במדעים. מנוע התמלול (ASR), אלגוריתמי עיבוד השפה הטבעית (NLP) וכן כל המודלים העמוקים (Deep Learning trained models) פותחו בתוך החברה, מה שמאפשר לנו לנתח שיחות בזמן אמת בדיוק גבוה בהרבה מכל פתרון חיצוני ובתוך שברירי שנייה, תוך שמירה על פרטיות מלאה של הלקוחות שלנו. היתרונות הטכנולוגים שלנו מתורגמים למוצר טוב יותר, המתורגם בתורו לערך גבוה יותר ללקוחות, מה שמשוקף בנתוני מכירות גבוהים יותר אצל לקוחותנו".
קורוס מעסיקה היום 60 עובדים במטה שלה בסן-פרנסיסקו ובמרכז המו"פ בתל-אביב. בין לקוחותיה נמנים ארגונים כאדובי, Zoom ,Qualtrics ,Outreach וכן Procore.