בכיר ב-KPMG העולמית: "אנשים לא מבינים שלא קונים בינה מלאכותית, אלא מייצרים אותה"
כריסטין בוסנברג, ראש מחלקת המחקר הגלובלית ב-KPMG העולמית, אמר בוועידת ביג דאטה של "כלכליסט", כי "במרכז המחקר שלנו אנחנו מפתחים פתרנות, ספציפיים לכל ארגון. בינה מלאכותית חוסכת זמן וכסף"
"האתגר הכי גדול שלנו הוא שהשוק עדיין לא מבין מה זו בינה מלאכותית. אנשים לא מבינים שלא קונים בינה מלאכותית, אלא מייצרים אותה", כך אמר כריסטין בוסנברג (Kristin Boesenberg), ראש מחלקת המחקר הגלובלית ב-KPMG העולמית, בוועידת Mind the Data של "כלכליסט". KPMG היא אחת מארבע הפירמות המובילות בעולם לשירותים פיננסים וייעוץ עסקי.
בוסנברג המחיש את דבריו בעזרת השוואה מעולם החי. "באוסטרליה יש לנו הרבה כבשים, וצריך כלבים שישמרו עליהן. אז אני יכול להביא כלב שאחשוב שהוא מתאים, אבל זה לא מספיק, כי אני חייב לאמן אותו כך שיתאים למטרה לשמה ייעדתי אותו. באותה הדרך ממש עובדת בינה מאלכותית".
KPMG העולמית מנהלת מרכזי בינה מלאכותית ומחקר תובנות בכמה מוקדים בעולם, ביניהם לונדון, טוקיו, מדריד, וונקבור וגם בתל אביב. "בצד אחד יש לנו את הכלים, ובצד השני את העסק. עלינו לחבר ביניהם, וזה מה ש-KPMG עושה", הסביר בוסנברג. "במרכז המחקר אנחנו מפתחים פתרנות. לא באופן כללי, אלא ספציפי לכל ארגון. בינה מלאכותית חוסכת זמן וכסף".
בוסנברג מאמין שמילת המפתח היא אימון, כדי להשיג את התוצאות המיטביות. "אנחנו מאמינים במערכות שלנו. הרכיב המרכזי להצלחה בבינה מלאכותית הוא להתחיל בשיחה עסקית. אם רוצים להיות תחרותיים מבחינה עולמית, צריך להבין מה קורה בשוק העולמי, עם איזו תעשייה מתמודדים".
לסיכום אמר בוסנברג: "אנחנו מייעצים לחברה מתי הזמן הנכון לפעול. כי כבר מניעים תהליך, צריך לדעת מה הזמן הכי טוב לעשות זאת, וכמה להשקיע בכל תחום של המהלך".