כנס השירות
"פרוקטר אנד גמבל שרדה את כל מלחמות העולם ואת כל המהפכות - היא תשרוד לנצח"
לדברי מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל אופיר גוטמן בכנס השירות של "כלכליסט", כל מותג חייב לקחת על עצמו משימה חברתית
"פרוקטר אנד גמבל (P&G) היא חברה שנוסדה כדי לשרוד לנצח - היא שרדה את כל מלחמות העולם וכל המהפכות ועכשיו נשאלת השאלה האם תשרוד את המהפכה הרביעית? כי כעת לכל מוצר של P&G קיים מוצר נגדי שעושה לו 'דיסראפט'. התשובה תלויה בחוויית הלקוח" - כך אמר אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל בכנס שירות וחוויית הלקוח של "כלכליסט" ושופרסל שנערך בלאבס, מגדלי שרונה.
- מנכ"לית פתאל ישראל: "אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש שהוא חוזר לחופשה הביתית שלו"
- "כל לקוח סודהסטרים הוא גם לוחם פלסטיק"
- "הבנות שלי כל היום עושות קניות מסין. אני רוצה לחבר אותן לשופרסל"
גוטמן התייחס למותג חדש ששמו DS3, שמחליף שמונה מהמוצרים העיקריים של P&G. הוא גם מתכלה והוא גם מותאם אישי (לכתמים נפוצים ול-PH של העור) והוא גם מגיע הביתה. "אני נורא נלחצתי כמנכ''ל החברה בישראל ואז הלכתי לבדוק מי אחראי למוצר הזה. המותג הזה הוא בבעלות P&G - ואז נרגעתי. המסר ברור: תעשה אתה דיסראפט לעצמך, אחרת יגיע משהו אחר שיעשה זאת במקומך", הסביר גוטמן.
גוטמן דיבר על הצורך שכל מותג חייב לקחת על עצמו משימה חברתית ואין מדובר ב"תרומה" אלא במהלך שניתן לדווח עליו בבורסה. הדוגמא שגוטמן נתן נוגעת להתחייבות של פאנטן (מותג השמפו של P&G) להעניק פאה לכל אישה שחולה בסרטן ואיבדה את שערה. סוגייה נוספת שגוטמן דיבר עליה היא ההתאמה האישית -הדוגמא שגוטמן בחר היתה פיתוח אפליקציה שבאמצעותה ניתן לצלם את עצמך ויועץ יופי יכול להתאים את המוצר של "אולאי" (מוצר הטיפוח שלה).