שני ריקולים לדגמי סובארו בישראל
במסגרת הריקול הראשון יוחלפו קפיצי השסתומים של מכוניות מדגמי אימפרזה, אאוטבק, פורסטר, לגאסי (B4) ו-XV. בריקול השני ייקראו למוסך דגמי אאוטבק ולגאסי כדי לעדכן את מד הדלק ברכבים
סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואנית סובארו מודיעה על ריקולים למספר דגמים. במסגרת הריקול הראשון יוחלפו קפיצי השסתומים של מכוניות מדגמי אימפרזה, אאוטבק, פורסטר, לגאסי (B4) ו-XV.
בפועל מדובר בתהליך שעשוי להיות מורכב – זאת מאחר שהחלפה של קפיצי השסתומים דורשת פירוק חלקי של ראשי המנוע בשני הצדדים (מנועי בוקסר של סובארו מצויים בשני ראשי מנוע נפרדים לכל צמד בוכנות אשר ממוקמים בצידו הימני והשמאלי של המנוע).
- מיצובישי תזמן כ-13 אלף רכבים למוסכים בישראל
- רוכבים למוסך: ריקול ישראלי לאופנועי הארלי דיווידסון
- ייצוגית: הרכבים שבהם מותקנות כריות אוויר של טקאטה מסוכנים והלקוחות הישראלים כלל לא יודעים
משום שכך, יבואנית סובארו מדגישה כי מדובר בתהליך אשר אורך בין יומיים לשלושה. לפי סוכנות מכוניות לים התיכון, הקריאה מתייחסת לרכבים שיוצרו בין 2012 ל- 2013 – מחשש שמא ביצועי המנוע יושפעו עקב הבעיה בקפיצי השסתומים.
לצד ריקול זה מכריזה סוכנות מכוניות לים התיכון על ריקול נוסף – לסובארו אאוטבק ולגאסי (B4) הכולל 64 מכוניות – שבמסגרתו יעודכן מד הדלק ברכבים כך שיראה קריאה יותר מדויקת. משך התיקון הוא כשעה.