התכנים של HOT בדרך לארה"ב, אבל בינתיים רק בעברית
חברת התקשורת הישראלית הודיעה על השקת שירות הטלוויזיה הדיגיטלי שלה - נקסט - בארצות הברית; בשלושת החודשים הראשונים יוצע השירות במסגרת פיילוט לדוברי עברית, ובהמשך מתכננת החברה לפנות ליתר השוק האמריקאי ולכלול תכנים מתורגמים
- קנס בסך מיליון שקל ל-HOT מובייל בשל הטעיית צרכנים
- אחרי 12 שנה: HOT מחדשת את המיתוג ומשנה את הלוגו
- דו"ח הוט: ההכנסות ירדו ב-2%; הרווחים - ב-43.8%
הכניסה של NEXT לארה"ב תתבצע באמצעות השקה ישירה מול צרכנים, ו-HOT צפויה לשתף פעולה עם חברות מקומיות המחזיקות פלטפורמות שידורים דיגיטאליים כמו גם עם אלטיס, המותג האם בצפון אמריקה. השירות יהיה זמין החל ממחר, כשבשלב הראשון השירות של NEXT יוצע במסגרת פיילוט לתקופה של שלושה חודשים ללקוחות דוברי עברית. בתום הפיילוט מתכוונת HOT להפוך את NEXT זמין לכלל השוק האמריקאי, ויכלול גם תכנים מתורגמים.
ניתן להניח שאולי בעזרת שיתופי פעולה הדוקים תוכל HOT להצדיק במידה כזו או אחרת את המהלך, שצפוי ללא מעט קשיים הודות לשוק המצומצם של דוברי העברית, שנחשב לקהל היעד הטבעי.
מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, אמרה כי " HOT גאה להיות הראשונה לפרוץ גבול נוסף עבור התוכן הישראלי עם השקת פלטפורמה דיגיטאלית בינלאומית שתאפשר לצפות בהפקות המקור של HOT בכל מקום בעולם ובתחילה בארה"ב. כבר למעלה מעשור שהסדרות שלנו נמכרות לחברות מובילות בחו"ל, וזוכות בפרסים בינלאומיים, אחרי השקעה של כ-2 מיליארד שקל בתוכן מקורי, התרחבות לשוק הבינלאומי היא השלב הטבעי הבא".
נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות בחברה, ציין כי "ארה"ב היא רק ההתחלה, ואנו כבר נערכים להרחבת השירות שלנו לשווקים נוספים על ידי הכנת כותרות תרגום בשפות נוספות ודיבוב".