החל שיווק פולקסווגן טוארג החדש בישראל; המחיר - 500 אלף שקל
הטוארג החדש ארוך מן הדגם היוצא ב-77 מילימטרים ורחב ממנו ב-44 מילימטרים. הדגם החדש קל מקודמו ב-115 קילוגרמים הודות לשימוש נרחב באלומיניום
צ'מפיון מוטורס החלה בשיווק פולקסווגן טוארג החדש. בפועל, מדובר בדור השלישי לרכב הכביש שטח הבכיר של פולקסווגן (הדור הראשון הוצג בשנת 2002) שנחשב בשעתו לרכב הכביש שטח היוקרתי הראשון של פולקסווגן, שעד אז נחשבה בעצמה למותג עממי.
לפי נתוני פולקסווגן, הטוארג החדש ארוך מן הדגם היוצא ב-77 מילימטרים ורחב ממנו ב-44 מילימטרים. למרות שמדובר ברכב גדול יותר מן הדגם היוצא, הטוארג החדש קל מקודמו ב-115 קילוגרמים הודות לשימוש נרחב באלומיניום. לעת עתה, היצע המנועים כולל מנוע בודד, המוכר בין היתר גם מאאודי 8Q: מדובר במנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 286 כוחות סוס. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות. צריכת הדלק הרשמית היא 15.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בעיר ומחוץ לעיר.
כנהוג בימים אלה בקבוצת פולקסווגן, גם הטוארג מצויד במסכי מגע גדולים, במקרה זה מסך בקוטר 15 אינץ' ובאפשרויות הפעלה הן באמצעות מגע והן באמצעות פקודות קוליות. לצד המסך העיקרי ממוקם מול עיני הנהג בלוח המחוונים גם מסך נוסף בקוטר של 12 אינץ'. רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת מושבי עור קדמיים חשמליים, סייען חניה ומערכת בקרת אקלים. חשוב מכך: הטוארג החדש מצויד במערכות בטיחות מקוריות, הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לניטור סטיה מנתיב (כלומר מערכת המסוכלת להסיט את ההגה אם הנהג לא שם לב וגולש החוצה מנתיב הנסיה), מערכת להתראה מפני הימצאות רכב בנקודה המתה בצידי הרכב, בלימה אוטומטית וסייען פקקים, מערכת המאפשרת לרכב לזחול בפקק תוך שמירה על מרחק קבוע מראש ללא מגע נהג.
מחיר הטוארג מתחיל ב-500 אלף שקל. מחיר זה אינו כולל מספר אופציות, כגון מערכת ה- HUD - תצוגה עילית המקרינה נתוני נסיעה על השמשה מול עיני הנהג.