עליבאבא: נשבר שיא הקניות בדקות הראשונות של יום הרווקים הסיני
זמן קצר לאחר יציאתו לדרך של יום הרווקים הסיני נרשמו קניות בהיקף של 1.4 מיליארד דולר - יותר מהשיא שנרשם בשנה שעברה בתחילת היום. מובילים את קדחת הקניות: מוצרי שיאומי, אפל ודייסון
ענקית הסחר המקוון עליבאבא דיווחה לפני זמן קצר כי בדקות הראשונות של יום הרווקים הסיני נרשמו קניות בהיקף של 10 מיליארד יואן (1.44 מיליארד דולר) - קניות בהיקף השובר את השיא שנרשם בשנה שעברה.
על פי הדיווח של עליבאבא, מוצרי שיאומי, אפל ודייסון הם הנמכרים ביותר בקדחת הקניות שנרשמה בדקות הראשונות של יום הקניות. לפי שעה, נראה כי ההאטה בצמיחה בסין ומלחמת הסחר בין ארה"ב וסין לא ממש משפיעים על רמת העניין באירוע שרושם את שנתו העשירית.
האנליסטים היו חצויים באשר לתוצאות החזויות של יום הרווקים הסיני, שאותן הם צפו השנה. סקר שביצעה פירמת הייעוץ אוליוור וויימן מצא כי 38% מהמילניאלס הסיניים - קבוצה הנמצאת בליבת הקניינים של עליבאבא - אמרו כי הם מתכננים לבזבז השנה פחות כסף ביום הרווקים לעומת השנה שעברה. בסך הכל, השיבו 30% מהמשתתפים מכל הגילאים, כי הם מתכוונים להוציא השנה פחות כסף.
למרות זאת, עליבאבא, היו"ר היוצא שלה ג'ק מא ומחליפו דניאל זנג, מסרו כי הם מוכנים להמר שהמכירות ביום הרווקים השנה יהיו גבוהות מאלה שנרשמו בשנה שעברה.