ניו יורק טיימס: ההכנסות ממנויי דיגיטל טיפסו ב-18%, מפרסום דיגיטל ב-17%
חברת הניו יורק טיימס מסכמת רבעון שלישי מוצלח: ההכנסות הסתכמו ב-417 מיליון דולר והרווח המתואם עמד על 15 סנט למניה - בשני המקרים מעל ציפיות האנליסטים
הניו יורק טיימס מסכם רבעון שלישי מוצלח, עם דוח שמכה בציפיות הנליסטים. החברה המחזיקה בעיתון רשמה ברבעון השלישי רווח נקי של 25 מיליון דולר, או 15 סנט למניה, לעומת 32.3 מיליון דולר או 20 סנט למניה בתקופה המקבילה.
הרווח המתואם עמד על 15 סנט למניה - מעל ציפיות האנליסטים שעמדו על 12 סנט למניה. הכנסות עמדו על 417.3 מיליון דולר, גבוהות מהתחזיות שציפו ל-410 מיליון דולר - ומול הכנסות של 385.6 מיליון דולר שנרשמו ברבעון השלישי של השנה שעברה.
ההכנסות ממנויים דיגיטליים טיפסו ל-101.2 מיליון דולר, עלייה של 18.1% מ-85.7 מיליון דולר בשנה שעברה. בהתאם, מספר המנויים למהדורה הדיגיטלית עלה ב-24% ל-3.1 מיליון מנויים, בהשוואה ל-2.5 מיליון בשנה שעברה.
ההכנסות מפרסום, שכוללות פרסום הן במהדורה הדיגיטלית והן במהדורה המודפסת,עלו ב-7.1% ל-121.7 מיליון דולר מ-113.6 מיליון דולר. עם זאת, ההכנסות מפרסום במהדורה המודפסת נפלו ב0.7% בעוד שההכנסות בדיגיטל עלו ב-17.3%.
ההערכה היא כי ההכנסות מפרסום וממנויים בפרינט יהיו נמוכות ברבעון הרביעי לעומת השנה שעברה, אך ההנכסות בדיגיטל ימשיכו לעלות. מניית החברה עלתה ב-43% מתחילת השה ומתקרבת לרמת שיא של 13 שנה.