ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

אסף שגיא מסנאפצ'ט: "יש כאן דור שלם שלא מתקשר דרך טקסט אלא דרך תמונות"

מנהל הפעילות המסחרית של Snapchat בישראל, אמר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" ובנק הפועלים, כי "הממוצע שלנו הוא 20 סנאפים למשתמש, בכל הגילאים ובכל מקום בעולם. יש אוכלוסיות שמייצרות עשרות ומאות סנאפים ביום ובעצם מנהלים את כל התקשרות היומית שלהם דרך המצלמה"

הגר רבט 14:2129.10.18

"יש כאן דור שלם שלא מתקשר דרך טקסט אלא דרך תמונות וסרטונים ועושה זאת בתקשורת רציפה, בשיחה קולחת, כי כך אנחנו מתקשרים בתור בני אדם", כך הסביר אסף שגיא, מנהל הפעילות המסחרית של Snapchat בישראל, בוועידת הדיגיטל והמובייל של כלכליסט ובנק נפועלים, מה מייחד את משתמשי סנאפצ'ט ולמה השינוי הזה מחלחל גם לדרך שבה צעירים מעוניינים לרכוש תוכן.

 

"186 משתמשים יומיים נמצאים כל יום חצי שעה באפליקציה. משתמשים מגיעים לשם כדי לנהל את התקשרות שלהם דרך המצלמה. כדי לנהל שיחות עם החברים הקרובים שלנו אני צריך שהם יהיו שם והאפליקציה שלנו מאפשרת את זה. הדבר השני שצריך הוא יכולת להעביר מסרים מעניינים - האתגר היה לאפשר גם לאנשים שמרגישים פחות יצירתיים להעביר מסרים לחברים וכך נולדו הפילטרים. מה שאתם רואים פה זה דברים שאי אפשר להעביר בטקסט כי הם קשורים לרגשות. הדבר השלישי הוא היכולת לתקשר בצורה רציפה ובטוחה - בסנאפצ'ט אין לייקים ושיירים ואי אפשר להוציא את התמונות שלנו החוצה, אבל בעיקר אנחנו לא מתחרים על תשומת הלב של היברים עם הקארדשיאן וזה עובד.

 

אסף שגיא, מנהל הפעילות של Snapchat בישראל אסף שגיא, מנהל הפעילות של Snapchat בישראל צילום: עמית שעל

 

"הממוצע שלנו הוא 20 סנאפים למשתמש, בכל הגילאים ובכל מקום בעולם. יש אוכלוסיות שמייצרות עשרות ומאות סנאפים ביום ובעצם מנהלים את כל התקשרות היומית שלהם דרך המצלמה. בכל שנה נשלחות באפליקצייה טריליון הודעות כאלה. המספר הזה יותר גדול מכל התמונות והסרטונים שעל משתמשי האייפון מצלמים במצלמת המכשיר".

 

 

 

שגיא מרחיב כעל התוכניות של החברה לעתיד וכל הטיפול שלה בתוכן מסחרי: "השאלה המתבקשת עכשיו היא מהו עושים הלאה? הפילטרים שאנחנו משחררים גילו לנו שלא כל מה שמשתמשים עושים זה לתקשר עם חברים, לפעמים הם מגיעים כדי לתקשר עם המצלמה עצמה ולחוות רגעים בחיים. יש פיליטרים שהשקנו שהמון אנשים

השתמשו בהם, כמו זה של מזג האוויר, אבל לא שיתפו עם חברים. אז נוצר כאן מדיום חדש.

 

"עולה השאלה מה עושים עם תוכן שיווקי, וזה לא היה פשוט עד עכשיו כי מותגים לא יודעים לתקשר תוכן דרך מצלמה. נוצר מצב שבו המותג מאפשר למשתמש לייצר את התוכן בעצמו.

 

"זה לא נגמר פה - כשמתשמש מתחיל מהעדשה לפני שהוא מתחיל מטקסט הו גם רוה לצרוך את התוכן שלו ככה ואנחנו רואים שהתוכן החדש לא מגיע מהדסק אלא מוצג בצורה חדשה של 10 שניות. אתם מזהים אולי את עדשת הכלבלב, אבל תדעו שיש כאן הרבה מעבר לזה".

 

סנאפצ'פ השיקה פעילות מסחרית בישראל בינואר השנה, לאחר שבסוף 2016 רכשה את חברת סימאגן מדיה הישראלית, שפיתחה מערכת של מציאות מוגברת ללא סמן, המאפשרת למקם רהיטים ומוצרי חשמל בתוך חדר וירטואלי בלחיצת כפתור והקימה בישראל מרכז פיתוח.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x