ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

ועידת המובייל

מנכ"ל Dynamic Yield: "מי שלא מחדש - ימות"

ליעד אגמון בוועידת הדיגיטל והמובייל: "הזיכרון של הלקוח מהחוויה צריך להיות טוב לפחות כמו המוצר שהוא רוכש". אילו אפליקציות יודעות לספק חוויה מהירה, אישית ויעילה לדעתו?

רפאל קאהאן 11:4029.10.18

ליעד אגמון, מנכ"ל ומייסד Dynamic Yield, הסביר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" את החזון שלו לחדשנות בעולם הסחר והקמעונאות המקוון. אגמון חשף כיצד מידע, מיקום וחוויית שימוש מהווים כיום את הבסיס לתחום - בעולם הדיגיטלי אך גם בעולם הפיזי.

 

החברה פיתחה טכנולוגיה להתאמה של תוכן שיווקי למשתמשים, ומתכננת להביא אותה לקיוסקים דיגיטליים, מרכזי שיחות קופות ומוצרי אינטרנט הדברים.

 

Dynamic Yield שהוקמה על ידי אגמון ועמרי מנדלביץ׳ ב-2012 סגרה לאחרונה גיוס של 38 מיליון דולר, 32 מיליון שדווחו ב"כלכליסט" ועוד 6 מיליון דולר שאגמון חשף את גיוסם מעל במת ועידת "כלכליסט" היום (ב'). בסך הכל החברה גייסה עד היום 83 מיליון בשקלול הגיוס החדש.

 

החברה מעסיקה כ-180 עובדים, מתוכם כ-100 במשרדיה בישראל. את הגיוס האחרון הובילה קרן ויולה צמיחה ובהשתתפות יוניון טק ונצ'רס, מקבוצת יוניון של ג'ורג' חורש. בסבב הגיוס השתתפו גם משקיעי החברה הקודמים - לה מייסון הצרפתית, כללטק, ורטקס, בסמר וקרן מרקר.

 

 


 

"כשאנחנו מדברים במערב על מובייל, צריך להסתכל מזרחה, אל אסיה, שם נמצאת החדשנות בתחום", כך פתח אגמון את דבריו. החברה שלו קיימת 7 שנים, הוא אומר, ולקוחותיה הם בעיקר מעולם הקמעונאות בדגש על מסחר מקוון. "נכנסים למערכת שלנו לקוחות מ-67 מדינות, וזה מספק לנו תובנות רבות מרחבי העולם", מוסיף אגמון.

 

"זמן המסך של המשתמשים גדל פי שניים בשנים האחרונות בעיקר במכשירי מובייל, אבל הטרנד מראה שגם היקף המכשירים בהם אנחנו משתמשים יגדל. ב-2020 יהיו לכל משתמש כ-6 התקנים מחוברים, כמובן סמארטפונים ומחשבים אבל גם מכשירים מחוברים בעלי מסך או ממשק שונה", מסביר אגמון. עוד הוא מסביר שכ-90% מהלקוחות מצפים לחוויית שימוש שקופה בין המכשירים השונים בהם נעשה שימוש.

 

ליעד אגמון, מייסד משותף ומנכ"ל Yield D ליעד אגמון, מייסד משותף ומנכ"ל Yield D צילום: עמית שעל

 

גם היקף המידע המיוצר על ידי המשתמשים הוא עצום ומגיע לקווינטיליונים של בייטים. כך לדבריו ניתן לרתום את התובנות האלה כדי לייצר חוויה אישית לכל לקוח. רכישת מוצרים באלקסה של אמזון למשל שונה מרכישה בדפדפן - החוויה בדפדפן הרבה יותר מהירה וזורמת. באלקסה שמתבססת על ממשק קולי, מדובר בחוויה הרבה יותר מגושמת ואיטית. חוויית הרכישה של הלקוח היא זו שתעשה את ההבדל. היא צריכה לכלול על פי גרטנר: רלוונטיות, יעילות והנאה, אומר אגמון. "הזיכרון של הלקוח מהחוויה צריך להיות טוב לפחות כמו המוצר שהוא רוכש".

 

"הנגשת מידע למשתמש הוא האתגר העיקרי בשנים הקרובות, המשתמש מעוניין במענה על הצורך הפרטי שלו", מסביר אגמון. "כיום חברות מצליחות יודעות לספק לכל משתמש את החווייה המתאימה לו אישית". אגמון מציע שלוש דוגמאות לאפליקציות שיודעות לספק חוויה מהירה, אישית ויעילה. ביט, אפליקציית העברת הכספים של בנק הפועלים היא הדוגמה הראשונה שאגמון מציג, הוא מסביר שחוויית השימוש בה מתאימה לצרכים שלו. אוטותל, שירות השכרת המכוניות השיתופיות של עיריית ת''א, הוא דוגמה שאגמון מציע לאפליקציה שיודעת לענות על הצרכים המיידיים שלו בשילוב המיקום. עוד אפליקציות שאגמון אוהב את החוויית השימוש בהן כוללות את: גוגל טריפס, אפליקציית הנסיעות של גוגל שיודעת לסרוק את תיבת הדואר של המשתמש ולרכז את כל המידע על הנסיעה שלו במקום אחד, כולל מידע שימושי למקום אליו הוא נוסע.

 

דוגמה לחוויית שימוש מותאמת אישית היא אפליקציית למונייד (ביטוח אונליין) שלדברי אגמון מספקת את אותו המוצר של חברות הביטוח המסורתיות במהירות ובקלות גדולה הרבה יותר. גם נטפליקס היא דוגמא לאפליקציה שיודעת לספק חוויה אישית. אבל לדברי אגמון זו לא שמורה רק לאפליקציות ואתרים מקוונים, גם חנויות HEMA של עליבאבא הן דוגמה ליישום של חוויית השירות האישית בעולם האמיתי. "אני מאמין שאם אתה לא מחדש אתה מת", מסכם אגמון, "המהפכות קורות עד שלא שמים לב להן. קשה מאוד למי שמפספס את המהפכה להשיג את המתחרים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x