מצבה של LG משתפר, אך חטיבת המובייל עדיין מפסידה כסף
היצרנית הקוריאנית דיווחה על עלייה ברווח ברבעון השלישי ל-668 מיליון דולר. חטיבת המובייל שלה היא היחידה שעדיין מראה הפסד, למרות שזה הצטמצם ביחס לרבעונים קודמים
LG הציגה את דוחות הרבעון השלישי בסוף השבוע והמספרים מראים שיפור ניכר ביחס לרבעונים האחרונים. היצרנית רשמה רווח נקי של 668 מיליון דולר, הגבוה ביותר עד כה ב-2018. עם זאת חטיבת המובייל שלה עדיין ממשיכה להפסיד. ההפסד התפעולי שלה עמד על כ-130 מיליון דולר וזאת לאחר הכנסות של 1.82 מיליארד דולר.
- חברת Vayavision גייסה 8 מיליון דולר ממיצובישי ו-LG
- חמש מצלמות ומסך ענק: LG חשפה את פאבלט ה-V40
- סמסונג ו-LG מעדכנות את מכשיריהן פחות מכל מתחרה
המספרים האלה מהווים שיפור ביחס לשנים הקודמות. סדרה של מהלכים וביניהם החלפת מנהל החטיבה, שינוי המיקוד השיווקי וכן השקעה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשות וייחודיות כגון הבומבוקס, שיפרו את האופק שלה. בשלב זה ההערכות הן שההפסדים ימשיכו להצטמצם ובחברה מקווים שעונת החגים הקרובה תביא לה עדנה.
LG השיקה שני מכשירים חשובים מבחינתה בשלושת החודשים האחרונים: ה-V40 ThinQ וה-G7. הראשון הוא הפאבלט שמתחרה במכשירים כגון הנוט 9, המייט 20 ומידה מסוימת אפילו האייפון XS מקס. השני הוא מכשיר הדגל שלה בגזרת הסמארטפונים שמיועד להתחרות במכשירי הגלקסי S, האייפון XS וסדרת ה-P של וואווי.
בשני המכשירים השכילה השנה LG להציע תכונות ייחודיות שלא הופיעו במכשירי המתחרות כגון מגבר הרמקול בומבוקס ב-G7 או מצלמה בעלת שלוש עדשות ב-V40. עם זאת, היא עדיין צריכה להיאבק בשביל לשמור על מקומה. אם בעבר היא הייתה צריכה להתחשב רק בסמסונג ובמידה מסוימת בסוני כמתחרות ישירות, כעת מצטרפות וואווי, שיאומי ו-וואן פלוס לרשימת המתחרות וזאת עוד לפני שדיברנו על אפל.
למזלה של LG, חטיבת מוצרי האלקטרוניקה שלה וכן סדרת המוצרים הלבנים הראו זינוק ניכר בהכנסות ובעיקר רווחי שיא שסייעו לשורת הרווח שלה. בנוסף היא ככל הנראה זו שמייצרת עבור אפל חלק ניכר ממסכי האייפונים החדשים.