היפוך מגמה בסלולר: סלקום מעלה מחירים ללקוחות חדשים
החבילה ללקוחות חדשים תתייקר ב-10 שקלים בחודש. לעומת זאת, השימוש באפליקציות פופולריות כמו ווטסאפ, פייסבוק, וויז ואינסטגרם בחו"ל תהיה ללא תשלום
- הסכם שכר בסלקום: תוספת שכר, בונוס וחופשת לידה ארוכה
- סלקום זכתה במכרז צה"ל: תהיה ספקית הסלולר של הצבא ב-3 השנים הקרובות
- שוק הסלולר מאותת לכיוון עליות מחירים
במקביל מציגה סלקום הקלות במדיניות הגלישה ודקות שיחה לחו"ל. החברה תחריג סלקום את הגלישה באפליקציות פופולריות כמו ווטסאפ, פייסבוק, וויז ואינסטגרם מחבילת הגלישה והשימוש באפליקציות אלה לא חלק מחבילת הגלישה ותהיה חופשית. כמו כן, 500 דקות שיחה חינם לחו"ל יתווספו גם כן לחבילות הסלולר דרך
קידומת 013. בנוסף, תבוטל עליית המחירים האוטומטית עם תום שנה מהצטרפות לרשת.
השינוי במודל התמחור ומפרט החבילות של סלקום עוצב על מנת להעניק תחושת "הכל כלול", אבל מקורו במצב המאקרו של שוק הסלולר. ברבעונים האחרונים רשמו כל החברות המשך של ירידות בהכנסות מהפעילות הסלולרית. לאחרונה נכנס שחקן נוסף - WE4G שגם כן שיחק על טיקט המחיר הזול. הרבעון האחרון סיימה סלקום עם הפסד נקי של 37 מיליון שקל.