ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

מייסד "אושר עד": אין אצלנו טריקים כמו קופונים, מועדון או הנחות - אצלנו הכל פשוט, פשוט"

אריה בוים בכנס פסגות 360 של כלכליסט: "הספקים צריכים להתמודד עם שחיקה של 5% ואנחנו כבר רואים בעיניים שלהם שהם לא יכולים יותר"

נעמי צורף 13:0215.10.18
"הספקים צריכים להתמודד עם שחיקה של 5% ואנחנו כבר רואים בעיניים שלהם שהם לא יכולים יותר", כך אמר אריה בוים, ממייסדי רשת הסופרמרקטים "אושר עד" בשיחה עם כתבת "כלכליסט" דיאנה בחור ניר. השיחה התקיימה במסגרת כנס פסגות 360: כלכלה מסביב לעולם של בית ההשקעות בשיתוף "כלכליסט".

 

מתי אתם לוחצים את הספק ומתי אתם סופגים את זה?

"אנחנו מסתכלים לו בעיניים. למשל בתחום הלחם אפשר לראות שהמאפיות מפסידות שנים, זה שקוף, אני רואה בדוחות של אנג'ל שנסחרת בבורסה ואני יודע שאין הבדל בינה לבין המאפיות האחרות".

 

 דיאנה בחור ניר בשיחה עם אריה בוים ממייסדי רשת אושר עד דיאנה בחור ניר בשיחה עם אריה בוים ממייסדי רשת אושר עד צילום: עמית שעל

 

אתה יודע לזהות מתי זה באמת לא יכול ומתי זה סיפור מקביל למה שהיה עם מחירי הקוטג'?

"כמובן".

 

"בלי טריקים ובלי שיטקים" זו האג'נדה של אושר עד ונראה שזה עובד להם לא רע. בוים סיפר על ה-DNA של החברה ואמר "אנחנו אנטי מורכבות, אנטי מסובכות ובעד שקיפות כמה שיותר גדולה. זה מתבטא באופן שבו אנחנו מציגים את המחירים למשל - אין אף פעם מחיר שונה מקוד לקוד ואין טריקים כמו קופנים, אין מועדון, אין הנחה פה ומחיר שם. הכל אצלנו פשוט, פשוט, פשוט".

 

 

 

 

 

בוים מתאר כי בתחילת דרכה כיוונה החברה לצרכן החרדי בתקופה שבה שוק המהדרין היה מצומצם. "עם השנים השוק החרדי התרחב ואיבד את האפיון היחודי שלו כמו משפחות גדולות. היום גם כמעט ואין מוצרים שהם לא מהדרין וגם אם יש הכשרות לא מייקרת באופן משמעותי, אז אין צורך בסופר שמביא רק אותם". כשנשאל מי קהל היעד שלו כיום השיב בוים "אנחנו פונים לשוק של חסכנים, לא מיעוטי יכולת, חסכנים".

 

בוים הוסיף על אופיה הייחודי של "אושר עד" ואמר כי "הלקוחות הקמעונאיים רוצים את כל הלקוחות אצלם. אם הם פותחים ב-7 אני פותח לא לפני 10 וחצי. אם הם מחזיקים במגוון שלהם 20 אלף פריטים אני מחזיק 5,000. אני יודע שיש לקוחות שלא יכנסו אלי כי הם לא מוצאים את מה שהם רוצים אבל התוצאה היא שעלויות התפעול שלי נמוכות יותר".

 

כל שאר הרשתות מתרחבות לתחומים שאינם קמעונאות: ברמי לוי טלוויזה וסלולר, בשופרסל פארם, תיירות ואשראי, מה הסיבה לזה לדעתך?

"מיצוי של יכולתם הקמעונאית בתחום המזון. הם מנסים להיכנס לתחומים שבהם יש סינרגיה כלשהי לפעילות שלהם אבל הקשר בין זה לקמעונאות קלאסית קלוש".

 

גם אתם תגיעו בשלב מסויים לרוויה הזאת, איך תתמודדו איתה?

"לכן התחלנו לפתח את העסק בארה"ב נכנסו עם סניף לברוקלין, בקרוב נגיע לניו ג'רזי, המכנה המשותף שאנחנו מחפשים זה קהילות יהודיות גדולות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x