בלעדי לכלכליסט
השחקן תומר קאפון יוביל את קמפיין הפרסום של חברת הביטוח ליברה
לפי ההערכות, עלות הקמפיין כולו נאמדת בכ־5 מיליון שקל
- אלשטיין יהיה משקיע מרכזי בחברת הביטוח של אלישקוב
- לראשונה מאז 2008: חברת ביטוח חדשה - ליברה בניהולה של אתי אלישקוב
בימים אלו עלה בטלוויזיה, ברדיו ובאמצעי הדיגיטל קמפיין מקדים המעמיד במרכזו את התחייבותה של ליברה לשותפות, הוגנות, שירותיות והתאמה אישית, בקריינות השחקן מתי סרי. בתום פרסום האמנה צפוי לעלות הקמפיין בכיכוב קאפון, שישמש כפרנטור החברה.
הקמפיין בכיכוב קאפון צפוי להתייחס למודל הייחודי של ליברה שמשתף את המבוטחים ברווחי החברה: כל מבוטח מקבל בעת רכישת הביטוח ארנק דיגיטלי שבו הוא צובר מטבעות ווירטואליים בשם "ליברות", המהוות את חלקו ברווח. לפי החברה, היא צפויה לחלק למבוטחיה באמצעות מטבעות אלו עד 25% מרווחיה.