30 דקות או פחות
מנכ"ל חברת הקורקינטים שנחתה בישראל: "מגבילים את השימוש מגיל 18 ומעלה"
יניב ריבלין, מנכ"ל בירד ישראל, לא חושש מהתחרות שבדרך, מספר איך מתמודדת החברה עם סוגיית הבטיחות ומה המקום הכי מוזר שבו השאירו לקוחות את הקורקינטים החשמליים ששכרו
האופניים והקורקינטים החשמליים עלו לכותרות בשבועות האחרונים, ולא בהקשר חיובי. תאונות קטלניות, סכנה לרוכבים שלעתים גם מסכנים אחרים - נקודת פתיחה לא אידיאלית להשקת השירות של חברת בירד האמריקאית, שמציעה קורקינטים חשמליים להשכרה, ללא עמדות קבועות.
- האדם שבקורקינט ינצח
- ארה"ב: עלייה חדה בתאונות לרוכבי קורקינטים שיתופיים
- תשכחו מתל-אופן ואוטו-תל: הלהיט החדש הוא קורקינט שיתופי
למרות זאת, מנכ"ל החברה בארץ יניב ריבלין מספר על השקה מוצלחת ועל פניות של לקוחות שמעוניינים בעוד קורקינטים. וכן, החברה מודעת כמובן לנושא הבטיחות: "זה אחד הדברים החשובים לנו, התחלנו פיילוט של חלוקת קסדות, החברה כבר חילקה אלפי קסדות בעולם, ואנחנו לוקחים את העניין צעד קדימה ומגבילים את השימוש בקורקינטים מגיל 18 ומעלה", מסביר ריבלין.
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
בראיון בפודקאסט "30 דקות או פחות" מסביר ריבלין למה הוא לא חושש מתחרות, איך בכלל הגיע לתפקיד ומה המקום הכי מוזר שבו השאירו לקוחות את הקורקינטים החשמליים ששכרו.
מראיינים:
נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.
אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.