ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024
גג עמוד ועידת פריז

ועידת פריז

ליאור סיטון, מובילאיי: "הרכב לומד לנהל משא ומתן"

סיטון, משנה למנכ"ל חטיבת האפטרמרקט במובילאיי, שדיבר בוועידת פריז של כלכליסט, אמר כי "חיישני נהיגה אוטונומית צריכים להיות חיישנים חזותיים שיכולים להבין את כל החפצים הרלבנטים בדרך. החלק הבא בטכנולוגיה הוא מפות HD. צריך מיפוי מאוד מדויק של הדרך. המערכות שלנו אוספות מידע, שולחות אותו לענן ויוצרות מפות HD"

עומר כביר, פריז 18:5302.10.18

"90% מתאונות הדרכים נגרמות בגלל הגורם האנושי. אנחנו נהגים גרועים, זו עובדה. כל המחקרים מדגימים שמכוניות אוטונומיות מלאות יביאו לירידה של 90% בתאונות", כך אמר משנה למנכ"ל חטיבת ה־Aftermarket של מובילאיי, ליאור סיטון, בוועידת "כלכליסט" בפריז.

 

את מרבית דבריו הקדיש סיטון כדי להסביר איך הטכנולוגיה של מובילאיי תאפשר את הירידה המובטחת בתאונות. "יש כבר 27 מיליון רכבים מ־25 יצרנים שמשתמשים בטכנולוגיה שלנו", אמר. "אנחנו מספקים חיישן חזותי שיזהה חפצים, הולכי רגל, כלי רכב אחרים וכל מה שרלבנטי לנהיגה. אנחנו עושים את זה באופן מדויק מאוד, עם תכונות כמו התראות מפני התנגשות ובלימה אוטומטית. המערכת שלנו כוללה כמה יסודות טכנולוגיים, ניתנת לפרישה במהירות גדולה ובקנה מידה גדול ומאפשרת הסדרה של בטיחות ושקיפות.

 ליאור סיטון ליאור סיטון צילום: אוראל כהן

 

 


 

"חיישני נהיגה אוטונומית צריכים להיות חיישנים חזותיים שיכולים להבין את כל החפצים הרלבנטים בדרך. החלק הבא בטכנולוגיה הוא מפות HD. צריך מיפוי מאוד מדויק של הדרך. המערכות שלנו אוספות מידע, שולחות אותו לענן ויוצרות מפות HD. יש בדרך תמרורים, רמזורים, כל מה שצריך כדי לאפשר לזהות את המיקום של הרכב בדיוק של חמישה סנטימטר. אנחנו יכולים להתאים את המערכת הזו גם לציי רכב קיימים. כל פקק תנועה, כל מהמורה, כל עץ שנפל אנחנו יודעים על זה מיד והמידע מעודכן ומופץ.

 

"חלק אחר בטכנולוגיה הוא שימוש בלמידה עמוקה. כשבני אדם נוהגים הם משתמשים באינטואיציה, מנהלים משא ומתן. אנחנו מלמדים את התוכנה איך לנהל משא ומתן עם נהגים אנושיים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x