$
פרסום ושיווק

אחרי 12 שנה: HOT מחדשת את המיתוג ומשנה את הלוגו

החברה יוצאת בקמפיין רחב על מנת להטמיע את השפה העיצובית החדשה שמגיעה אחרי שנים ארוכות של לבן על גבי אדום

יואב סטולר 11:1403.09.18
קבוצת HOT מחליפה היום את המיתוג שלה ויוצאת בקמפיין רחב היקף על מנת להטמיע את השפה העיצובית החדשה שמגיעה אחרי שנים ארוכות של לבן על גבי אדום. המיתוג החדש של הוט הוא למעשה ביטול רשמי למעבר להחלפת השם למותג האב הבינלאומי - אלטיס, כשבמקום בהוט מבקשים לעדכן את הלוגו וכל מה שמסביב במסע פרסום מושקע.

 

במטרה ליצור תדמית ציבורית-מסחרית תחת המסר "קבוצה אחת, מותג אחד", מחדשת HOT את המותג אחרי 12 שנה, במהלכן הפכה גם לחלק מ-Altice. יחד עם חברת פלייגראונד שעיצבה את המיתוג של תאגיד השידור הישראלי כאן - HOT בחרה להישאר עם שמה הישראלי והמוכר כשהשפה העיצובית תהפוך תאגידית ותכנס את כל החברות בה תחת מותג יחיד בעיצוב זהה וחדשני ביחס לריבוע האדום המוכר.

 

טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT צילום: HOT

 

כך, כל מותגי הבת של הקבוצה, בהם: HOT mobile, HOT עסקים HOT NET ו-HOT 017 יקבלו גם הם מותג עדכני המדבר את השפה החדשה.

 

הלוגו החדש מורכב מאותיות השם H,O,T בלבן על רקע שחור כשהריבוע האדום והמוכר מובא לצידן במעין ספקטרום של צבעים שמתחיל באדום ונגמר בוורוד. בחברה מייחסים את העיצוב לחשיבה מתקדמת ונקייה יותר שמתכתבת גם עם זו של המותג העולמי אלטיס, בבחינת השחור, הלבן ומשחקי הצבעים שנועדו לייצר תחושה מודרנית מאוד. בהודעה שפרסמה החברה נכתב: "הלוגו החדש של HOT פועל תחת עקרון התנועה, לוגו פתוח ואין בו גבולות או רקע על מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה לחדש כל הזמן". כמו כן, במסגרת שינוי המותג, תשנה החברה את פניהם של כלל ערוצי החברה שימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם צבע מאפיין לכל ערוץ.

 

הלוגו החדש על גבי שלטי החוצות הלוגו החדש על גבי שלטי החוצות

 

לרגל החלפת המיתוג HOT תעלה קמפיין רחב החל מבשידורי הכבלים שלה דרך פרסומות בברודקאסט, שלטי חוצות, פרסום בעיתונים, השקעה נרחבת במדיה דיגיטלית, ואף בהוצאת גרסה לשיר "הנה זה בא" של אריק סיני שהוקלטה במיוחד על ידי כוכבי הסדרות של HOT עם הזמר איתי לוי. צעד מהותי ויחסית יוצא דופן נוסף שבכוונת HOT לעשות על מנת להגביר את החשיפה למותג החדש הוא חלוקת חולצות בחינם ללקוחות בסניפי הרשת כשעליהן מודפסות אמירות המזוהות עם הפקות המקור של החברה - כגון "האק" המוכרת מזגורי אימפריה. בין השחקנים, הבדרנים והיוצרים שיהיו חלק בקמפיין אפשר למצוא את שלישיית מה קשור, כוכבי שבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד.

 

לרגל המהלך HOT תעמיד הטבה ללקוחותיה ותפתח את ערוצי פרימיום וספריות התוכן במהלך החגים. בנוסף HOT מצהירה על הרחבת הצעות התוכן בערוצי הסרטים שתכלול מגוון חדש וגדול יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. כמו כן, גם שירות ה-VOD של HOT, יעודכן. יחד עם זאת, שירות Netflix יוצע בשבועות הקרובים בכל הממירים המתקדמים של החברה, לרבות בממירי Fiber Box וMini Fiber. אבל שירות זה כרוך בתוספת תשלום בהתאם לעלות השירות במדיניות המחירים של Netflix.

 

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל. HOT היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית Altice. לקחנו את הטוב משני העולמות: העוצמה הגלובלית של Altice לצד המעמד המרכזי שיש ל- HOT בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה"

 

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב. HOT נפרדת לשלום מ"הבועה האדומה" ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של HOT, תוך שמירה על שם המותג ועם עיצוב אחיד המתכתב עם השפה של Altice

בטל שלח
    לכל התגובות
    x