נטפליקס החלה לבחון קידומים ופרסומות בשירותיה
גולשים בארה"ב ובבריטניה דיווחו על פרומואים שהופיעו בשירות הסטרימינג, ומקדמים את הפקות המקור של החברה עצמה. נטפליקס אישרה זאת, והסבירה שמדובר בניסוי מוגבל
- דוחות חלשים לנטפליקס: איכזבה במספר המנויים החדשים
- הסרט גרוע? ספרו לסבתא: לנטפליקס נמאס מביקורות הגולשים
- המילה שעלתה לדובר חברת נטפליקס ביוקר רב
בימים האחרונים מדווחים לקוחות נטלפיקס ברדיט שהחברה החלה להציג פורומואים לתכנים מקוריים שלה בין הסדרות והסרטים שהם צופים בהם. הדיווחים התקבלו בין השאר ממשתמשים בארה"ב ובבריטניה, שציינו שהפרומואים הופיעו רק בחלק מהמכשירים בהם הם משתמשים.
"אחרי שהפרק הסתיים, הופיע מסך שאמר 'עוד Shameless מיד...' ואז הכיתוב נעלם ובמקומו הופיע, 'אבל קודם נסה את Insatiable' והטריילר התחיל להתנגן", סיפר אחד מהם.
נטפליקס אישרה את השינוי בתגובה לפניית אתר ars technica, אך הבהירה שמדובר בניסוי מוגבל. "אנחנו בוחנים האם הצגתה המלצות בין פרסומות עוזרת למשתמשים לגלות מהר יותר סיפורים שהם ייהנו מהם", נמסר. לדברי החברה, הפרומואים יוצגו רק לתכנים מקוריים של נטפליקס ובשלב זה רק לחלק מהמשתמשים.