יוניליוור מצטרפת לגל העלאות המחיר - הקרמבו מתייקר ב-7.5%
החברה, המחזיקה בבעלות על גלידות שטראוס, מייקרת את מחיר הקרמבו החל מספטמבר, "לאור שחיקה דרמטית של הרווחיות בייצורו" לדברי החברה. בין החברות שהעלו מחירים: תנובה, טרה, מחלבת גד וויסוצקי
לגל ההתייקרויות הנוכחי מצטרפת גם חברת יוניליוור. החברה, המחזיקה בבעלות על גלידות שטראוס, מייקרת את מחיר הקרמבו החל מחודש ספטמבר.
יוניליוור הודיעה לקמעונאים שתייקר בחודש הבא הקרמבו של גלידת שטראוס ב-7.5%, המהווים עליה של 8 אגורות ליחידה. לרוב, קרמבו שנחשב למוצר אהוד במיוחד על הישראלים, נמכר ברשתות השיווק במארזים של 8 יחידות, 20 ו-32 יחידות. לפי אתר השוואת המחירים zapmarket, מחיר מארז של 20 יחידות נע בין 26-30 שקל.
- הרשתות חוששות לייקר מוצרים לפני החגים
- כך נערך כחלון לבלימת ההתייקרויות שמאיימות לשטוף את הקמפיין שלו
- גל ההתייקרויות ממשיך: עלייה במחירי כמה סוגי תה של ויסוצקי ומלח
מהחברה נמסר כי ההחלטה התקבלה "לאור שחיקה דרמטית של הרווחיות בייצורו בשנים האחרונות, שנבעה בין היתר, מעלייה בשכר עובדי הייצור במפעל והפכה את ייצור הקרמבו ללא כדאי".
כפי שפורסם הבוקר ב"כלכליסט", גם מחלבת גד הצטרפה לחברות המבצעות עליות מחיר והודיעה לקמעונאים על התייקרות של חלק ממוצריה ב-2.2% . בין היתר גד מעלה את מחיר הגבינות הבולגריות ב-3.3%, את הגבינה הצפתית ב-2.5% ואת היוגורטים והמעדינים ב-2.4%. התייקרות המחירים תיכנס לתוקפה כבר ב-19 באוגוסט ותצטרף לעליות המחיר של מחלבת תנובה ושל טרה, שהודיעו בימים האחרונים על התייקרות מוצרי החלב שאינם מפוקחים ב-1.5-3.4%.