קרסה רשת אביזרי יוקרה לבית גאמפ'ס, שהוקמה בתקופת הבהלה לזהב
גאמפ'ס היוקרתית, שנוסדה על ידי האחים סולומון וגוסטב גאמפ ב־1861 סמוך ליוניון סקוור בסן פרנסיסקו, דיווחה כי התקשתה לנווט את דרכה באקלים הקמעונאי הקיים
החברה־האם של רשת האביזרים לבית גאמפ'ס הגישה בשבוע שעבר בקשה להגנה מפני נושים ובכך הפכה לאחרונה בשורה של קמעונאיות אמריקאיות שמתקשות לעמוד בתחרות מול החנויות המקוונות.
גאמפ'ס היוקרתית, שנוסדה על ידי האחים סולומון וגוסטב גאמפ ב־1861 סמוך ליוניון סקוור בסן פרנסיסקו, דיווחה כי התקשתה לנווט את דרכה באקלים הקמעונאי הקיים. זאת למרות שהקימה את אתר גאמפ'ס ביי מייל כדי לנסות ולשרוד באמצעות מודל מקוון.
"גאמפ'ס היא מוסד מוערך בקרב דורות של תושבי סן פרנסיסקו ולקוחות ברחבי ארה"ב שאוהבים את המוצרים האלגנטיים המגיעים מרחבי העולם. אנחנו נמשיך לחפש אחר מקורות מימון כדי לאפשר למותג להמשיך ולשרת את לקוחותיו הנאמנים", כך על פי סמנכ"ל התפעול, טוני לופז.
בחנות של גאמפ'ס שברחוב פוסט 135 מועסקים יותר מ־100 עובדים והיא מתפרשת על שטח של כ־1,600 מ"ר.
גאמפ'ס התחילה את דרכה כחנות למסגרות ולמראות ומאוחר יותר התרחבה למגוון מוצרי יוקרה. בין השאר היא מכרה פריטי אמנות אירופיים ושטיחים, כלי חרסינה, בדי משי ופריטי ג'ייד מסין ומיפן. כל אלה קסמו למתעשרים החדשים שצברו את הונם בתקופת הבהלה לזהב.