FoodTech 2018
מייסד קרייזי SOB: "הפלטפורמה שלנו מסייעת לקמעונאי לתת לצרכן את כל הכלים בשלב הבישול"
אבישי יוסמן אמר בכנס FoodTech של "כלכליסט": "מתכונים רבים הולכים לצורך בידורי ונוצר פער בין מה שהתוכן מייצג ובין מה שקורה באמת"
כיצד הופכים את המתכון, אותה רשימת קניות ומצרכים שדרושה להכנת תבשיל, לאמצעי אינטראקטיבי לבשלנים שימליץ להם היכן לקנות גבינה או ירקות? התשובה, כך טוענים נציגי CRAZY SOB היא דיגיטציה. כך הדגישו נציגי החברה במהלך אירוע בחירת המהלך החדשני הבא בתעשיית המזון של "כלכליסט" בשיתוף תנובה
לדברי אבישי יוסמן, מייסד שותף ומנכ"ל קרייזי SOB, "אנו מונים 12 איש ובמגעים מול ארה"ב ומול יוניליבר. משימתנו כסטארט-אפ היא לפתח את העתיד של סביבת הבישול. כל אחד שמסתכל סביבו רואה שמבשלים בטלויזיה ובבלוגים. יש תוכן קולינרי רב אך 63% ממי שצריך לבשל לא עושה זאת. חסר ידע, חסרה מומחיות. לכן מתכונים הולכים לצורך בידורי ונוצר פער בין מה שהתוכן מייצג ובין מה שקורה באמת. כך נוצר אובדן מכר עבור קמעונאים ואנו מתגברים על הפער, אנו פיתחנו פלטפורמה שמסייעת לקמעונאי לתת לצרכן את כל הכלים בשלב הבישול".
לדברי איתי לב ארי, מייסד שותף ב-PV PRODUCT, "הטכנולוגיה שלנו מזהה כל תוכן שהוא מתכוני, מתלבשת על התוכן ומאפשרת שדרוג. מתכונים, מבחינת מבנה המידע שלהם, אינם פונקציונאליים. מתכונים ואופן הצגתם לא השתנו, אנו מוסיפים לכל מתכון שכבת אינטראקציה. לדוגמה הסוכן החכם שלנו מבצע פיענוח של המצרכים במתכון, מייצר מיצג חזותי וידידותי למשתמש. אנו יכולים לקדם כך קופונים ומוצרים. אנו יכולים למשל לספר סיפור על אחד המצרכים ולחבר את הבשלן לתוכן. אנו יכולים כך לגרום למשתמש לצאת החוצה ולחפש מידע על רכיבים ומתכונים. אנו דואגים שהכל יהיה בתוך הממשק. אנו מכינים את הבשלן לבצע החלטה על קניה. אנו מלווים את התהיך בתמונות, אנו מאפשרים עריכה של הרשימה כך שתהיה פרסונאלית ואנו מתאימים לכל אחד את המצרכים הנחוצים למתכון. למשל מוצר נטול גלוטן. ואנו יכולים גם להתחבר לסופרמרקטים".