מייסדת Bitemojo: "האפליקציה מחברת מטיילים למקום דרך האוכל״
יעל וייס-גדיש בוועידת התיירות של כלכליסט, "היום הכל מיידי. חוויות קולניריות דורשות התאמה ללו"ז ולא'גנדה של התייר - והאפליקציה מאפשרת את זה"
"אנחנו מאמינים שהחוויה שמשאירה הכי הרבה זיכרון ומחברת בין אנשים שמייצרים תרבות זה אוכל. האפליקציה שפיתחנו מעוררת השראה ומחברת מטיילים למקום דרך אוכל שהופך את המקום למיוחד. אנו מסתכלים גם על הכלכלה המקומית וחיזוק העסקים", כך אמרה יעל וייס-גדיש, מייסדת משותפת ומנכ"לית Bitemojo במסגרת ועידת התיירות של ישראל 2018 המתקיימת בגני התערוכה בתל אביב.
לדבריה, "האפליקציה פשוטה וניתן להוריד אותה בחינם. כאשר בוחרים יעד אליו נוסעים וכן את הנרטיב שמעניין אותך והאוכל שתרצה לטעום וכן את הסכום שתרצה להוציא – ויוצא לדרך״.
"על גבי המפה של האפליקציה נקודות אוכל, סיפורים קטנים על המקום והסיפורים מאחורי האוכל. יותר חשוב לנו שהתיירים ילמדו על המקום. עולם הטעימות זה לא ארוחה במסעדת מישלן או השובע, זו חוויה תרבותית באמצעות חוויות עניין ותרבות״.
עוד ציינה וייס-גדיש, כי ״היום הכל מיידי. חוויות קולניריות דורשות התאמה ללו״ז ולא׳גנדה של התייר והאפליקציה מאפשרת להתאים זאת לעצמם. נניח אנשים מחפשים בורקס מדהים בלוינסקי אבל לעסקים האלה אין כסף לשלם לרשתות לפרסום וכך נוצר החיבור. אנו גם מייצרים לארגונים בארץ ובחו״ל אפשרויות tailor madeו אנו פעילים ב-11 יעדים שונים בעולם והתוכן הוא בשש שפות שונות״.