ועידת התיירות
"אנחנו לא רוצים למכור רק טיסה לווייטנאם, אלא טיול אופניים עם מקומיים"
אנדי וושינגטון, סגן נשיא בכיר בקלצ'ר טריפ, אמר: "אנחנו רוצים לשנות את החוויה של אנשים בעולם התיירותי. להבין מה רוצה דור המילניאלס מאוד בעייתי. הם רוצים חוויה אותנטית ומפחדים להפסיד"
"מאז שהתחלתי, העולם השתנה מאוד. המובייל רק התחיל, קרואטיה לא היתה קיימת והיא שברה את ליבי. קלצ'ר טריפ רוצה לתת השראה לאנשים ורוצה לתת חוויות לאנשים ולעשות משהו שונה, ולא רק חברת תיירות נוספת". כך אמר אנדי וושינגטון, סגן נשיא בכיר בקלצ'ר טריפ בוועידת התיירות 2018 של כלכלסיסט. וושינגטון כיהן
בעברו כמנהל באקספדיה של צפון אירופה ובריטניה.
אנחנו חברה שגדלה במהירות בעולם שצומח במהירות. התחלנו ב-2011. ב-2015 גייסנו 2 מיליון דולר, ב-2016 גייסנו 20 מיליון דולר והגדלנו את הצוות שלנו ל-250 יוצרי תוכן. לאחרונה קיבלנו 80 מיליון דולר וגדלנו ל-1,000 יוצרי תוכן והחלטנו לבנות צוות הנהלה חדש לחלוטין. אנשים שבא מעולם ההייטק והדיגיטל והתיירות.
יש לנו מאות יוצרי תוכן ויש לנו 75 אלף פריטי תוכן שונים וייחודיים, כאשר כל סרטוני הווידאו והתמונות זוכים לפופולריות הגדולה ביותר. בעתיד שלנו נחפש תחומים חדשים ורעיונות נוספים להכנסות חדשות לחברה. אנחנו רואים את עצמנו נכנסים לתחום הבוקינג.
ב-2018 השוק הבריטי עובר שינוי, כאשר העולם הווירטואלי גדל מאוד ואנשים חוזרים לטייל גם בקרבת המדינה. לא רק בגלל ענייני תשלום, אלא בעיקר גם בגלל שהם לא מוצאים מספיק מידע המתאים להם.
כיום נושא רכישת הלקוחות הוא אחד הקשים ביותר, ולכן בנינו עולם של תוכן שמאפשר לנו לתפוס את תשומת הלב של מחפשי האתרים החדשים. להבין מה רוצה דור המילניאלס מאוד בעייתי. הם רוצים חוויה אותנטית ומפחדים להפסיד. הם רוצים לפרסם במדיה החברתית. לרבים מהם אין רישיון נהיגה אפילו כי הם לא צריכים את זה הם צריכים מידע מהר ומדוייק. אנחנו רוצים לתת להם חווייה, ולא רק ללכת לטיול בויטנאם אלא לתת להם טיול אופניים עם מקומיים בוייטנאם.
אנחנו רוצים לשנות את החוויה של אנשים בעולם התיירותי.