$
הייטק והון סיכון

חברת Bllush גייסה 1.2 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה ליצירת תכנים אוטומטיים לאתרי סחר מקוון, שנועדו להתאים את חוויית הגלישה לכל מבקר. החברה קמה ב-2016 והכנסותיה השנתיות נאמדות במאות אלפי דולרים. את סבב הגיוס הובילה קרן Leta Capital

מאיר אורבך 13:0616.07.18

חברת הסטארט-אפ הישראלית בלאש (Bllush) גייסה 1.2 מיליון דולר בסבב סיד שבוצע בהובלת קרן Leta Capital ומספר אנג'לים ישראלים. בלאש פיתחה טכנולוגיה שמנתחת פעילות גולשים ומאפשרת למפעילי אתרים לפרסם עבורם תכנים בהתאמה אישית - מה שיכול לשפר שיעורי כניסות ורכישות ברשת. 

 

 

החברה פיתחה פלטפורמה ליצירת תכנים אוטומטים עבור אתרי מסחר מקוון, וכעת מתמקדת בתחומי האופנה ועיצוב הפנים. התכנים שמיוצרים ע״י הפלטפורמה נצפים כיום בידי מיליוני גולשים בחנויות מקוונות שונות שעובדות איתה. הכנסותיה השנתיות נאמדות במאות אלפי דולרים. החברה הוקמה ב-2016 בידי תומר דין, פלג ארן וניצן גל במסגרת תוכנית Zell ליזמות של המרכז הבינתחומי בהרצליה.  

 

אנשי בלאש אנשי בלאש צילום: עומר שטיין

 

 

“היה לנו חשוב למצוא את המוצר הנכון לשוק היעד" סיפר דין, מנכ"ל החברה. "התמקדנו במטרה להוציא מוצר ראשוני כמה שיותר מהר, לקבל פידבק מהלקוחות ועל בסיס זה לשפר. עכשיו אנחנו במקום הרבה יותר בריא לגידול ולצמיחה". בלאש מעסיקה כיום 10 עובדים בת"א. בין לקוחותיה נמנות חברת הענק Zalando וקבוצת Otto Group, שתי חברות הסחר המקוון הגדולות בגרמניה.

 

״אנחנו למעשה מחברים בין שני עולמות", הוסיף ארן, סמנכ"ל הטכנולוגיות. "שוק הסחר המקוון, שמעוניין לספר ללקוח את הסיפור מאחורי המוצרים שהוא מוכר בצורה אותנטית ומעניינת, ועולם הרשתות החברתיות, שבהן כמות אדירה של בלוגרים המייצרים תכנים״.

 

 

 

המערכת של בלאש לומדת את קהל היעד של אתרי הלקוחות, מנתחת טרנדים ברשתות החברתיות, ממליצה לצוותי התוכן על טרנדים שישפיעו על פרסום תכנים וכן מספקת תמונות וסרטונים היישר מהרשתות החברתיות השונות. ״מנגנון המלצות התכנים שלנו ייחודי משום שהוא משלב טכנולוגיה של למידת מכונה עם קטלוג המוצרים של החברה וניתוח התנהגות הגולשים. כך, אנו יודעים להמליץ על יחידות התוכן המתאימות ביותר מתוך הרשתות החברתיות", הסביר ארן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x