$
הייטק והון סיכון

יש לכם דקה? ב-OptimalQ יודעים מתי הכי נוח לפנות אליכם

כמה פעמים צילצלו אליכם נציגי מכירות של חברות או מתרימים בדיוק בשעה הכי פחות נוחה? בחברת OptimalQ פיתחו מערכת שיודעת לחזות מראש את מידת הזמינות שלכם. איך זה עובד? הלכנו לברר

מאור שלום סויסה 15:3815.07.18
בחברת אופטימל קיו (OptimalQ) יודעים לחזות את הזמינות שלכם ולהפנות את נציגי שירות הלקוחות לשוחח איתכם בזמן הכי נוח לכם ביום. 

 

 

את חברת אופטימל קיו ייסדו בשנה שעברה ידין האוט ויחיאל לוי במטרה לשפר את המענה והאינטרקציה של הלקוחות עם גופים גדולים כמו חברות ביטוח, בנקים, חברות תקשורת וכו', ע"י חיזוי ההתנהגות של אותם לקוחות ויצירת קשר עימם בזמן הכי מתאים ביום.

 

קפצנו לבקר במשרדים של אופטימל קיו בחללי העבודה המשותפים של LABS במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב.

 

"תזמון נכון של שיחות חוזרות ללקוח הוא, מעבר לנוחות, גם יעיל ועשוי לחסוך המון כסף", אומר הואט. "במקרה שאתה תופס לקוח בזמן המתאים לו, לא רק שהוא יענה לטלפון, הוא גם עשוי להיות יותר סבלני וקשוב לנציג השירות. כך ניתן להציע לא רק שירות טוב יותר, אלא גם לעניין את הלקוח במוצרים נוספים שיש לאותה החברה להציע".

ידין האוט, מייסד משותף ומנכ"ל OptimalQ ידין האוט, מייסד משותף ומנכ"ל OptimalQ צילום : טל אזולאי

 

את הפתרונות של אופטימל קיו כבר מיישמים במספר חברות בארץ והם מראים נתונים ראשוניים מרשימים של שיפור חוויית ההתקשרות של הלקוחות עם החברות: "אנחנו כבר רואים שיפור של למעלה מ-50% בשיחות החוזרות ללקוחות" מסביר ידין ואומר לנו שלאורך זמן גם ניתן ליעל את זמני פעילות כח האדם במוקדי השירות ולתגבר נקודתית נציגי שירות בזמנים בהם ניתן לחזות שלקוחות יהיו זמינים יותר לקבלת שיחות".

 

סביב הנושא עולה השאלה המתבקשת לגבי פרטיות הלקוחות - איך מצליחה החברה לחזות זמינות של לקוח מבלי "לעקוב" אחר פעילותו באופן אקטיבי?

 

"אין לנו שום עניין בנתונים היבשים על הלקוח - גיל, משלח יד ואפילו לא מגדר. אנחנו מקבלים מספר טלפון ממאגר המידע של הלקוחות ויוצרים ממנו סגמנט שמכיל אך ורק את המידע אודות הזמינות של הלקוח. אנחנו אפילו לא שומרים את המידע הזה בשום מקום, הוא נועד לשרת אך ורק את הלקוחות שלנו".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x