מנכ"ל קבוצת שטראוס, גדי לסין, פורש מסיבות רפואיות
גיורא בר דעה, אשר מכהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה, ישמש ממלא מקום מנכ"ל קבוצת שטראוס. עפרה שטראוס יו"ר שטראוס: "גדי כיהן כמנכ"ל קבוצת שטראוס ב-9 השנים האחרונות והנהיג את הקבוצה בהצלחה רבה"
קבוצת שטראוס הודיעה הבוקר כי מנכ"ל הקבוצה, גדי לסין, מסיים את תפקידו בשל סיבות רפואיות. בחודש מאי יצא לסין לחופשת מחלה ואת מקומו ממלא מאז גיורא בר דעה, אשר מכהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה זה 21 שנים. בר דעה ימשיך לכהן כמ"מ מנכ"ל קבוצת שטראוס ודירקטוריון החברה יקיים תהליך למינוי מנכ"ל קבוע.
- נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין יוצא לחופשת מחלה
- עלייה של 24% ברווחי שטראוס - צמיחה בפעילות הקפה
- דירוג המנהלים 2017: מקומות 7-10
עופרה שטראוס יו"ר דירקטוריון הקבוצה: "גדי כיהן כמנכ"ל קבוצת שטראוס ב- 9 השנים האחרונות והנהיג את הקבוצה בהצלחה רבה בעידן של שינויים כלכליים, גלובליים וחברתיים משמעותיים. גדי ביסס את החוסן של הקבוצה והוביל לקפיצות מדרגה בהון האנושי, בביצועים, ובחדשנות. בתקופת כהונתו שווי הקבוצה יותר מהוכפל, ביצענו קפיצת מדרגה משמעותית ברווח וביססנו את פעילותנו הבינ"ל. גדי מהווה עבור כולנו בשטראוס מודל למנהיגות אנושית. דרכו המנהיגותית היא מצפן לדרכה של שטראוס. השאיפה שלו למצוינות ולסטנדרטים גבוהים מבלי לאבד לרגע את הרגישות לאנשים, יכולתו לראות רחוק, להעז, ולפעול תוך שמירה על ערכיות ואתיות, הפכו את גדי ממנכ"ל החברה למנהיג ומודל לחיקוי. לכל אורך הדרך, צורת המנהיגות של גדי שמה את צרכיהם של מחזיקי העניין השונים של הקבוצה במרכז, וזכתה לאמונם".
לסין החל לעבוד בקבוצת שטראוס ב-1993 כמקדם מכירות ושימש לאורך השנים במספר תפקידים ובהם מנהל אזורי למכירות והפצה, מנהל הפצה ארצי, מנכ"ל חטיבת המכירות וההפצה של שטראוס ישראל, מנכ"ל מחלבות שטראוס ומנכ"ל שטראוס ישראל. עם כניסתה של שטראוס לשוק הסלטים בארצות הברית, לסין שימש כמנכ"ל של חברת סברה העוסקת בייצור ושיווק מטבלים וממרחים בארצות הברית – סברה. מאז 2009 מכהן לסין כנשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס. בתפקידו אחראי לסין על כלל הפעילות של קבוצת שטראוס. לסין שימש לאורך השנים ובנקביל לניהול הקבוצה גם כיו"ר איגוד המזון.
בתקופת כהונתו של לסין עלה היקף המכירות מכ-6.25 מיליארד שקל בשנת 2008 לכ-8.5 מיליארד שקל בשנת 2017. רווחי החברה צמחו מכ- 285 מיליון שקל (2008) לכ- 415 מיליון שקל (2017) ושווי הקבוצה צמח מכ-3.9 מיליארד שקל (סוף 2008) לכ- 8.65 מיליארד שקל נכון לסוף 2017.