$
30 דקות

"חשבו שהמכולות השכונתיות ייעלמו, אבל הן חוזרות - והטכנולוגיה שלנו עוזרת להן"

עדי רגב, סמנכ"ל המכירות של יוניליבר ישראל, מסביר איך שינתה המחאה החברתית את הרגלי הקנייה של הישראלים, למה עדיין יקר יותר מבחו"ל ואיך יכולים סטארט-אפים מקומיים להשפיע על השוק העולמי

שירות כלכליסט 14:3508.07.18

האם סטארט-אפים ישראליים יכולים להוביל גם את המהפכה העולמית בתחום הטכנולוגיה לשוק המזון והקמעונאות? עדי רגב, סמנכ"ל המכירות של יוניליבר ישראל, בטוח שכן. "יש המון דברים שמטרידים את הצרכן שה-Foodtech יכול לפתור ויש בארץ חדשנות בתחום", הוא מסביר.

 

אם השם יוניליבר לא אומר לכם הרבה, היא זו שעומדת מאחורי שורה ארוכה של מותגים, בהם הגלידות של מגנום, הקורנפלקס של תלמה, הסבונים של דאב, דיאודורנטים של AXE וזו רק רשימה חלקית. לכן השינויים הדרמטיים שמתרחשים בשוק הקמעונאות הישראלי והעולמי משפיעים בצורה ישירה על כל מה שעדי עושה.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

רגב מסביר שהמחאה החברתית שינתה את הרגלי הקנייה בארץ - אנשים מפצלים קניות בין כמה רשתות, קונים פחות כי הבינו שאין להם באמת צורך במבצעי 3+1 וגם חוזרים לקנות במכולות השכונתיות. "חשבו שהן ייעלמו בגלל הסופרים הגדולים, אבל השוק חוזר אליהן", מספר רגב, וגם ליוניליבר יש חלק בכך - החברה פיתחה פלטפורמה שמציעה לחנויות קטנות אפשרות לקבל הזמנות דרך האינטרנט.

 

בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות" רגב דיבר גם על קריסת מגה וטויס אר אס, על האיום הגדול שמציבה אמזון, וגם הסביר למה הארטיק והקורנפלקס הישראליים יקרים מאלה שתקנו במכולת בברלין, באמסטרדם או בלונדון.

 

מראיינים:

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x