רשת הטיפוח Sephora תשתף פעולה עם סטארט־אפ ישראלי
חברת הטכנולוגיה ciValue תספק לרשת הקמעונאות העולמית פלטפורמה לקמפיינים המותאמים אישית ללקוח. בחברה הישראלית מרוצים מההסכם שנחתם לשנתיים: “זו עסקה משמעותית ביותר”
ספורה (Sephora) אירופה, רשת יופי וקוסמטיקה מהגדולות בעולם, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הטכנולוגיה הישראלית סי.איי.ווליו (ciValue), כך דיווחה החברה. ההסכם שנחתם הוא לשנתיים, ואמור על פי הערכות להביא להכנסות של מיליוני דולרים לחברה הישראלית.
סי.איי.ווליו מספקת פלטפורמה לניתוח נתונים ופרסונליזציה של קמפיינים עבור רשתות קמעונאות.
הפתרון של סי.איי.ווליו יאפשר לספורה לשתף פעולה עם ספקים על מנת לפתח קמפיינים מותאמים אישית לכל לקוח ובכך לשפר את חוויית הקנייה בחנויות הרשת.
לספורה, רשת קמעונות עולמית בתחום היופי והקוסמטיקה, כאלף חנויות ב־18 מדינות ברחבי אירופה. הפתרון של סי.איי.ווליו כבר פועל בספורה צרפת, והחברה מתכוונת להרחיב אותו לשאר מדינות אירופה במהלך 2018.
לדברי אן ורוניק ביילק, מנהלת הדיגיטל הראשית של ספורה עבור המזרח התיכון ואירופה, “הצוות של ספורה מאוד מתרגש מההזדמנות לבנות חוויות קנייה טובות יותר, שעולה בקנה אחד עם הרצון של החברה להוביל את חוויית הקנייה.
“סי.איי.ווליו היא פלטפורמה המאפשרת לאסוף מידע אנונימי על לקוחות ולהציע ניתוחים במהירות הבזק ולחלוק אותם עם שותפינו בתחום היופי והבשמים”.
בני בסל, מנכ”ל ciValue, אמר: “זו עסקה משמעותית ביותר. ספורה היא חברה חדשנית ומובילה, ועסקה זו מראה שהמוצר משרת לקוחות המחויבים לחוויית לקוח מהמדרגה הראשונה”.
ciValue הוקמה ב־2014, לאחר שהחלה את דרכה בחממה של נילסן בקיסריה. החברה גייסה עד היום 6 מיליון דולר, בין היתר מחממת נילסן, דויטשה טלקום וקרן MAC הקוריאנית־ישראלית, ומעסיקה 25 עובדים.
ספורה נוסדה בצרפת ב־1970 בידי דומיניק מנדונו. כיום החברה היא חלק מקבוצת LVMH, המחזיקה במותגי יוקרה כגון לואי ויטון.