הפודקאסט של תמר רשף: "כמויות הדאטה בלתי נתפסות"
תמר רשף מ"דאטורמה" מספרת על פעילות החברה בארץ - ומה עומד מאחורי הרעיון הגדול שעוזר לאלפי אנשי שיווק ברחבי העולם לנתב את כמויות המידע
12:1511.06.18
אנליסטים בארגוני השיווק עסוקים 80% מהזמן בעבודה טכנית, ורק 20% באנליזה עצמה– כך מספרת תמר רשף, המנהלת העסקית בישראל של חברת דאטורמה. התוכנה שפיתחה החברה, היא אומרת, הופכת חד-משמעית הופכת את יחסי הכוחות.
"איש שיווק עובד היום עם עשרות מערכות", מסבירה רשף, "כמויות הדאטה שהוא ניצב מולן בלתי נתפסות – ויש מבוכה באוויר. יש הרבה מאוד דאטה, ואיך אמורים להתמודד עם כל הכמות הזו? וזה כל הזמן גדל באופן אקספוננציאלי. מה המשאב שיש לנו כאנשי שיווק להתמודד עם כל זה?
"המערכת שלנו נותן פתרון כולל – משלב החיבור הראשוני. היא מאפשרת לייצר קשרים בין המערכות, לשאוב את הנתונים, לעשות אנליזה, לבנות דאטה מודל – להכניס לוגיקה פנימה, ליצור מערכות יחסים בין הפלטפורמות השונות ומכל זה ליצור הרבה מאד שימושים".
דאטורמה היא חברה ישראלית, בינלאומית - כשהמטה יושב בניו יורק, "שם הלב הפועם של עולם השיווק.עם זאת אני מלאת הערכה ללקוחות הישראלים", אומרת רשף, "הם שונים מאד מלקוחות גלובליים. בישראל כשלקוח כבר משקיע זה יהיה מקצה לקצה, לא פיילוט נקודתי. אני מזהה עקשנות ישראלית ורצון לקחת אתה מערכת ולעשות בה שימוש בהרבה דיסציפלינות - ומגלה שבישראל, הדרישה מגיעה מצד הלקוחות".
האזינו לשיחה המלאה וגלו מהי הבשלות הטכנולוגית הנדרשת לארגונים, מתי תעדיף רשף לשוב ולפגוש לקוח רק כעבור שנה ומהו החסם הגדול ביותר של אימוץ מערכות מהסוג המדובר.
האזינו לפרקים נוספים בסדרת הפודקסטים "שיחה מהעתיד" של בזק.