בגדי המלכה החדשים: הליין הפרטי של אמזון הוא מהנמכרים ביותר באתר
אנליסטים מעריכים כי הכנסותיה של קמעונאית המסחר המקוון ממותגים פרטיים יצמחו פי 3.5 עד 2022. השנה רכשה והשיקה 70 מותגים פרטיים
מותג ההלבשה הפרטי של אמזון מדורג במקום הרביעי בין מותגי ההלבשה הנמכרים באתר הקמעונאית. קודמים לו רק נייקי, היינס ואנדר ארמור – על פי דיווח ב־CNBC שמצטט את חברת המחקר קורסייט ריסרץ' .
- אוסטרליה מטילה מס על מוצרים המיובאים ברשת? אמזון תחסום אותה
- התלות של הסוחרים באמזון ממחיש את כישלון האינטרנט
- המכירות באמזון, תמונת מצב: זינוק שנתי בולט בהיקף הסחר
לפי המחקר, כל מכירות המותגים הפרטיים צפויות לעמוד השנה על 7.5 מיליארד דולר, ולפי הערכות אנליסטים יסתכמו ההכנסות ממותגים אלה ב־25 מיליארד דולר עד 2022.
"לא משנה כמה חזקה הפכה פלטפורמת המסחר המקוון של אמזון ב־20 השנים האחרונות, אנחנו מאמינים שהטוב ביותר לפניה", כתב יוסף סקוואלי, אנליסט בכיר בבנק סאן־טראסט רובינסון המפרי, במזכר ללקוחותיו. "המותג הפרטי של אמזון הוא אחד הדברים שלא מעריכים מספיק. אבל על פני זמן הוא יעניק לה יתרון תחרותי לא הוגן".
הוא הוסיף כי "תיעדנו כמעט 70 מותגים פרטיים שהושקו או נרכשו במהלך השנה האחרונה, מתוך 100 בסך הכל. אמזון ממצבת את עצמה כמובילה בתחומים כמו מזון, הלבשה ואלקטרוניקה, שלכולם יש שווקים גדולים".