התוכנה של Anodot תשולב באפליקציית ווייז
החברה פיתחה פלטפורמה לניתוח דאטה שנשענת על בינה מלאכותית ומופעלת בשירותי מיקרוסופט, ליפט, פורסקוור ואחרות. היא תסייע לווייז לקבל מידע על תנועת הנהגים וחוויית המשתמש שלהם, תוך התחשבות במשתנים כמיקום, מזג אוויר, תזמון ועוד
16:0105.06.18
חברת הבינה העסקית אנודות (Anodot) הודיעה היום (ג') כי הפלטפורמה שפותחה תשולב באפליקציית הניווט ווייז.
אנודות הוקמה ב-2014, על ידי שלושה יזמים - דוד דריי (מנכ"ל), ד"ר עירא כהן (מדען ראשי), ושי לנג (סגן נשיא למו"פ). החברה עוסקת בניתוח דאטה מבוסס טכניקות AI מתקדמות, ובין לקוחותיה חברות כמו פורסקוור, ליפט, Upwork ומיקרוסופט. הטכנולוגיה שפותחה בחברה מאפשרת לחברות לעקוב אחרי כמות גדולה של נתונים ולשפר ביצועים בזמן אמת. החברה גייסה עד היום 27 מיליון דולר בשני סבבים.
רוצה ללמוד עוד על Anodot?
סטארט אפ ניישן פיינדר
מידע נרחב אודות החברה וחברות נוספות בתחום
https://finder.startupnationcentral.org/company_page/anodot
דוד דריי, ד"ר עירא כהן ושי לנג צילום: דוד גארב
"אנחנו מעבירים חברות ממצב שבו הן צריכות להסתכל על דשבורדים והדמיות לקבלת תובנות באמצעות למידת מכונה", אמר דריי ל"כלכליסט". "במקרה של ווייז, מה שאנחנו עושים זה יודעים לנתח מידע על תנועת הנהגים וחוויית המשתמש שלהם כדי לנתח טרנדים - מטא-דאטה - כדי לשפר את חווית הלקוחות".
אנודות עושה שימוש בכלי למידת מכונה כדי לזהות ירידה בביצועי האפליקציה בזמן אמת ומתאמת בין מספר מדדים רלוונטיים בכדי להציג את הסיפור המלא של כל אירוע עסקי. בין הגורמים השונים שמשפיעים על האופן שבו נהגים משתמשים בפלטפורמת ווייז נמנים משתנים כגון אזור גאוגרפי, גורמים עונתיים, יום בשבוע ואפילו חגים ואירועים.
"ווייז חיפשה פתרון שיוכל לזהות במהרה ולהתריע על בעיות פוטנציאליות הקשורות לביצועי האפליקציה וחוויית המשתמש, ובכך יעזור לנו לצמצם בעיות הקשורות לכך" מסרה בתגובה מנהלת קבוצת האנליטיקה של ווייז, ד"ר אורנה אמיר. "אנודות עוזרת לנו לשפר ולייעל באופן מתמיד את חוויית הנהיגה של המשתמשים שלנו. והיא עושה זאת על ידי ניתוח חלק של מיליוני מדדים זעירים".