$
פרסום ושיווק

אחרי שופרסל: רמי לוי נכנס לתחום התיירות - חתם על שת"פ עם "הדקה ה-90"

לוי חתם על הסכם עם הקבוצה ללהקמת מיזם תיירות משותף, שיציע ללקוחות רשת המזון מחירים בלעדיים. המהלך נועד לחזק את מועדון הלקוחות של לוי ולהגדיל את כמות מחזיקי כרטיס האשראי

נורית קדוש 12:0303.06.18

כחצי שנה אחרי ששופרסל הרחיבה את פעילותה לתחום התיירות, נכנס גם רמי לוי לענף.

 

לוי חתם על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הדקה ה-90 להקמת מיזם תיירות משותף, שיציע ללקוחות רשת המזון מחירים בלעדיים, מוקד הזמנות ייעודי, אתר הזמנות אונליין וסל תיירות רחב הכולל חופשות בחו"ל ובארץ, דילים לוילות נופש, צימרים וחבילות ספא.

המהלך נועד לחזק את מועדון הלקוחות של לוי, להגדיל את כמות מחזיקי כרטיס האשראי וכפועל יוצא את היקף הסליקה בכרטיסי אשראי. קבוצת הדקה ה-90 אף מנהלת את אתר התיירות של מועדון "חבר" מזה מספר שנים ואתרי מועדונים נוספים.

 

רמי לוי רמי לוי צילום: נמרוד גליקמן

 

לוי מסר: "התרחבות לענף התיירות הוא הישג משמעותי באמצעותו אנו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את סל המוצרים הרחב והאיכותי ביותר וכך אנו פועלים מאז הקמת הרשת. גם בענף זה החלטנו להיכנס ולהשפיע לטובת הצרכן".

 

דנה לביא, מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90 מסרה: "במסגרת שיתוף הפעולה, הצרכנים יוכלו לעקוב אחר מבצעים אטרקטיביים בביקור השבועי שלהם בסופר, להזמין חופשות באתר ייעודי שנגיש רק להם וכמו כן, לשוחח עם נציג אישי שיסייע להם בהזמנת החופשה הבאה".

 

בינואר נחשף בכלכליסט כי שופרסל תחתום על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התיירות גוליבר, שבאמצעותו תרחיב את פעילותה גם לתחום התיירות. במסגרת ההסכם תציע שופרסל חופשות בחו"ל במחירים מופחתים לחברי המועדון שלה באמצעות גוליבר. העסקה אמורה להניב לשופרסל עמלה מכל עסקה ולהעצים את פעילות גוליבר עם חשיפתה לכ־1.8 מיליון בתי אב החברים במועדון הלקוחות של שופרסל.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x