במקום אובר: Grab השיקה שירות משלוחי מזון
שירות GrabFood יאפשר ללקוחות להזמין מנות ממסעדות, והוא הושק בסינגפור, תאילנד ומדינות נוספות; גראב השיקה אותו בעקבות רכישת פעילות אובר בדרום מזרח אסיה, ותבסס את השירות על UberEats של מתחרתה
- אובר מציגה: קפיצת ענק במכירות ברבעון הראשון ושווי של 62 מיליארד דולר
- דידי צ'ושינג קיבלה אישור לבחון רכב אוטונומי בארה"ב
- דיווח: הרכב האוטונומי של אובר דרס אישה בגלל תקלת תוכנה
גראב משיקה את השירות בסינגפור ותאילנד, ותביא אותו לשש מדינות נוספות בחודשים הקרובים. פעילות GrabFood מחליפה למעשה את שירות אובר איטס, בעקבות רכישת פעילות החברה האמריקאית בדר' מז' אסיה בידי גראב; אנשי אובר איטס יאיישו את GrabFood, ובסיס הלקוחות שלו יהוו נקודת פתיחה לפעילות. בסינגפור יופעל GrabFood באפליקציה עצמאית, ובמדינות בהן מפעילה גראב שירות שיתוף קטנועים, תוטמע בו הפעילות החדשה.
השירות החדש מהווה הרחבה של תוכנית התגמולים GrabRewards, שמאפשרת ללקוחות להשתמש במזומן, כרטיסי אשראי או בשירות GrabPay על מנת לשלם עבור ההזמנות שלהם. התשלום באמצעות העזרים הדיגיטליים מעניק ללקוחות יתרון בזמינות השירות והיכולת לתזמן מראש משלוחים.
לגראב יש מתחרות בשווקים הללו, כמו Deliveroo ,FoodPanda ,Go Goood ואחרים, אך רגולטורים חוששים מהתרחבותה המהירה של החברה. אובר נתפסת כסכנה לתחרותיות בשווקים רבים, בין היתר בשל מחאת נהגי מוניות שקמה נגדה במדינות שונות. עתה, נתפסת גראב כמי שתופסת את מקומה, ועלולה לאיים על עסקים קטנים.