$
אופנה

אופנה: לצרוח טי־שירט

עם משפטי מחץ מודפסים הפכו האחים מאי וקלייר הירשברג את Don’t Tell Mama למותג בינלאומי

מורן לונדון 08:1329.05.18

אחד המפנים המוזרים שלקח לאחרונה מותג הטי־שירטים המצליח Don’t Tell Mama הוא הכרזה על פתיחת חנות בקניון גינדי TLV.

 

 

 

בתור מותג שבנה את עצמו ממכירות אינטרנטיות בלבד ופנה לקהל צרכנים צעיר ועדכני, האחים מאי וקלייר הירשברג, שהקימו ומתפעלים אותו, הולכים בדרך ההפוכה. “אנחנו לא באמת צריכים חנות פיזית בשביל קהל היעד שלנו”, מסבירה קלייר (35), “יש לנו קהל צעיר שקונה באינטרנט וזה בהחלט מספק. אבל יש גם קהל מבוגר יותר וכאלה שרוצים להתנסות ולגעת במוצר לפני שהם קונים. בשבילם פתחנו חנות פופ־אפ, ובהמשך כשראינו שההיענות מטורפת הבנו שמשתלם לנו להחזיק חנות”.

 

“הקמנו את המותג ב־2014”, מספר מאי (32) בשיחה מאיטליה שם הוא נמצא בימים אלה לצורך קידום המותג. “לקלייר היה מותג טי־שירטים משלה ואני הייתי מעורב בו ונהניתי מאד. כשזה נגמר החלטנו להמשיך יחד לדבר הבא”. הוא למד מנהל עסקים בבינתחומי בהרצליה ואמון יותר על הצד העסקי. קלייר, שמתפעלת את העסק מלונדון שם היא חיה עם בעלה וילדיה, מתמקדת יותר בצד הקריאטיבי ומודה שלחיים בבירה האנגלית יש השפעה גדולה על העיצובים: “אני שואבת מפה המון השראה תרבותית ואמנותית”.

 

 

קלייר ומאי הירשברג עם הטי־שירטים. יותר מפריט לבוש בסיסי קלייר ומאי הירשברג עם הטי־שירטים. יותר מפריט לבוש בסיסי צילום: עדי כרמל

 

ההצלחה של המותג הגיעה מהר. כבר בשנת ההשקה בנוסף להצלחה בישראל הוא נמכר באסוס ענקית המכירות אונליין. כיום, בחלוף ארבע שנים הוא כבר נמצא בכ־50 נקודות מכירה בעולם כולל סנצ’ורי21 האמריקאית ובוטיקים עצמאיים בלונדון ובצרפת.

 

הייחוד של המותג טמון בגזרות שמיועדות להתאים למגוון רחב של מבני גוף ובעיקר למשפטים שמודפסים על כל פריט. מדובר במשפטי מצב רוח חצופים ובועטים שלוקחים את הלקוחות למסע בזמן, משקפים את האני מאמין שלהם, ומאפשר להם לצרוח אותו לכל עבר.

 

למשל לפני שנתיים יצאו עם קולקציית מחווה לשנות התשעים ומשפטי מחץ כמו Home Alone, Donna Martin Graduates והאלמותי מכולם: Dylan Mckay forever.

 

העונה השתדרגו המשפטים בקולקציה לתחביב שהיה שמור לשנות השבעים הפרועות עם I’m in love with a porn star. השילוב של הגזרות והטקסטים הופך את הטי־שירטים מפריט בסיסי חסר מעוף, לזה שיהפוך את הלובשים אותן לאנשים המעניינים בסביבה. “המשפטים מהווים עולם תוכן שלם, אלו לא סתם מילים או שמות שהודפסו בקלילות”, מסביר מאי. “המטרה היא לגרום למי שקורא את זה להזדהות, להבין משהו על הלובש או להעביר מסר פנימי”.

בנוסף לטי־שירטים לנשים וגברים, הושקה גם קולקציית מצעים, ולפני חודש הושק גם קו ילדים. מבחינתם היד עוד נטויה.

 

“אנחנו מרגישים מאוד ישראלים”, אומר מאי ומדגיש שהם מקפידים על ייצור מקומי. “אנחנו מייצרים בארץ מתוך אג’נדה פטריוטית”, מוסיפה קלייר. “ייצור בחו”ל יכול להוזיל אבל רק מוצרים שאין דרך לייצר בארץ אנחנו מוציאים לחו”ל”.

 

ואיך זה לעבוד עם בן משפחה?

“זה מעולה”, אומר מאי, “כיף לי לעבוד עם אחותי. יש לזה המון יתרונות ורק חיסרון אחד - שמדברים על עבודה בארוחות שישי”.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x