$
הייטק והון סיכון

חברת Optimove רוכשת חטיבה מ-PowerInbox

חברת פתרונות השיווק המתקדמים הישראלית חתמה על עסקה עם הסטארט-אפ PowerInbox, במטרה לחזק את יכולותיה בתחום הדיוור האלקטרוני. החטיבה הנרכשת פיתחה כלים שונים לשדרוג תכתובות מייל

מאיר אורבך 17:0010.05.18

חברת הסטארט-אפ הישראלית אופטימוב (Optimove) רוכשת את חטיבת DynamicMail מחברת PowerInbox הישראלית, כך נודע ל"כלכליסט". 11 עובדי דיינמיק מייל יצטרפו לאופטימוב וישלבו את הטכנולוגיה אותה פיתחו בפלטפורמת החברה.

 

 

 

הטכנולוגיה של דיינמיק מייל מאפשרת לשפר את הקשר בין עסקים ללקוחות קיימים דרך משלוח דואר אלקטרוני, שתוכנו משתנה בזמן אמת ובאופן אוטומטי ברגע פתיחת ההודעה. זאת, בהתאם למוצרים הזמינים במלאי ברגע פתיחת המייל, המיקום הגיאוגרפי בו נפתחת ההודעה, תנאי מזג האוויר ובשקלול גורמים נוספים בעלי השפעה על הנעת הלקוח לפעולה. בנוסף, תוכן המייל יכול להכיל מידע אינטראקטיבי כמו חיפוש נקודות מכירה, הפעלת תכני וידאו והפעלת שעוני ספירה לאחור לקראת אירועים חשובים.

 

פיני יקואל מנכ"ל ומייסד Optimove פיני יקואל מנכ"ל ומייסד Optimove

 

 

לדברי פיני יקואל, מנכ"ל ומייסד Optimove: "מייל הוא כלי שיווק דיגיטלי הראשון, ועדיין משמש כאחת הפלטפורמות היעילות ביותר בניהול מערכות יחסים עם לקוחות". לדבריו, רכישת דיינמיק מייל תאפשר לחברה לחזק עוד יותר את יכולות השיווק דרך מייל עם התאמה אישית. "רכישה זו היא צעד נוסף שאנו עושים לקראת מימוש החזון של שיווק חכם, מדויק, רגיש ללקוחות, דרך מגוון ערוצי תקשורת ובמטרה למקסם את חווית הלקוח".

 

אופטימוב ציינה שיא במכירות באפריל בהיקף של 1.8 מיליון דולר. בין הלקוחות החדשים של החברה נמנים Family Dollar, רשת הקמעונאות האמריקאית השניה בגודלה בארה"ב עם יותר מ-8,000 סניפים, B&H Photo החברה הגדולה ביותר בארה"ב לצילום ולמדיה שאינה רשת, ענקית האופנה River Island ועוד.

 

בנוסף, הודיעה אופטימוב על גיוס של 60 עובדים בישראל במהלך השנה, וממנה מנהל בכיר מפלייטק, אסף כהן, לתפקיד סמנכ"ל המכירות בישראל. לכהן ניסיון עשיר בתעשיית המשחקים, תחום מרכזי בפעילות של אופטימוב מזה קרוב לעשור. בשנים האחרונות כהן פיקח על עסקאותיה העיקריות של פלייטק באירופה ועמד בראש חטיבת ניהול הלקוחות בלונדון.

 

החברה הרחיבה גם את כמות העובדים במשרדיה בחו"ל עם 25 עובדים במשרדים בצ'לסי שבניו יורק בשטח של 600 מ"ר, ובעשרה עובדים חדשים במשרדיה בלונדון.

 

 

 

אופטימוב הוקמה ב-2009 וגייסה 20 מיליון דולר מקרן IGP של משה ליכטמן וחיים שני ב-2016, עד אז התנהלה החברה ללא השקעות חיצוניות. החברה מספקת טכנולוגית שיווק מתקדמת המסייעת למקסום שווי לקוחות קיימים ליותר מ-300 מותגים בינלאומיים. החברה מעסיקה 180 עובדים בניו יורק, לונדון ובמרכז הפיתוח בתל אביב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x