$
בשולי החדשות

קיילי ג׳נר היא המלכה החדשה של המדיה החברתית: כמה שווה כל פוסט שלה?

הידוענית האמריקאית עקפה את ביונסה - על אף שיש לה פחות עוקבים באינסטגרם. פוסט שבו חשפה את שמה של ביתה אחרי הלידה זכה למספר הלייקים הגדול ביותר בתולדות הרשת החברתית

שירות כלכליסט 17:2408.05.18

הידוענית והדוגמנית האמריקאית קיילי ג'נר נהפכה לדמות הרווחית ביותר ברשתות החברתיות - כל פוסט שלה שווה כעת יותר ממיליון דולר. ג'נר שברה בכך את השיא הקודם שבו החזיקה הזמרת ביונסה.

 

לג'נר בת ה-20, יש 108 מיליון עוקבים באינסטגרם, פחות מ-116 המיליון של ביונסה, ואולם פעילותה לאחרונה ברשתות החברתיות הזניקה את מספר העוקבים שלה וגם את שוויה. סרטון שהעלתה בפברואר על הולדת בתה, סטורמי וובסטר, זכה ל-90 מיליון צפיות ול-680 אלף תגובות. כשחשפה את שמה של בתה זמן קצר לאחר ההודעה על הלידה, זכתה התמונה - ועדיין זוכה - למספר הלייקים הגדול ביותר באינסטגרם, 17.9 מיליון, יותר מתמונתה של ביונסה המחזיקה בתאומים שלה.

 

 

מספר עוקבים ומגיבים גדול ברשתות החברתיות יכול להיתרגם לסכומי כסף גבוהים. לפי אתר טרייב (Trib), פלטפורמת שוק לבעלי השפעה ברשתות חברתיות, אנשים בעלי 3,000-10,000 עוקבים יכולים לגבות ממפרסמים 60-115 דולר לפוסט. אלו עם 100 אלף עוקבים ומעלה יכולים לדרוש יותר מ-400 דולר לפוסט. לג'נר יש 154,775,091 עוקבים בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם יחד. מאז אפריל, התווספו לעמודיה ברשתות החברתיות 25,530 עוקבים בממוצע ליום, והיא העלתה 156 פוסטים ב-30 הימים האחרונים, שזכו ל-186,152,410 צפיות. כך על פי נתונים של בידי ד'מרי אנליטיקס (D’Marie Analytics).

 

גיילי ג'נר גיילי ג'נר צילום: גטי אימג'ס

 

"קיילי היא ללא ספק מותג גלובלי. אולי יש כאלו שיגלגלו עיניים אבל המציאות היא שהתובנות של היזמית צעירה אפשרו לה לקבוע אבן דרך בתעשיית הפרסום והשיווק באמצעות בעלי השפעה ברשתות חברתיות, מה שהמקצוענים בתחום לא הצליחו לעשות", אמר מנכ"ל ד'מרי אנליטיקס, פרנק ספדפורה.

 

ג'נר משתמשת ברשתות החברתיות בעיקר כדי לשוחח עם מעריציה על קו האיפור שלה - קיילי קוסמטיקס (Kylie Cosmetics) שהקימה ב-2016. על פי התחזיות יהיה המותג שווה למעלה ממיליארד דולר עד ל-2020.

 

"השימוש שהיא עושה ברשתות החברתיות ליצירת קשר אישי עם מעריציה מאפשר לה להביא להם מוצרים שבהם הם ממש ישתמשו. זהו מקרה בוחן אמתי הממחיש כיצד מותגים יכולים להרוויח משיתופי פעולה עם בעלי השפעה ברשתות חברתיות כמו קיילי", אמר ספדפורה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x