מכירות אסוס זינקו ב-27% - אך פספסו במעט את התחזיות; החברה תגדיל השקעתה בהפצה
רשת האופנה המקוונת הבריטית דיווחה על מכירות קמעונאיות בהיקף של 1.6 מיליארד דולר במחצית הראשונה של השנה הפיסקאלית הנוכחית. מספר הכניסות לאתר שלה הגיע בפעם הראשונה למעל למיליארד
קמעונאית האופנה המקוונת אסוס (ASOS) הודיעה שתגדיל את השקעתה בלוגיסטיקה והפצה. זאת לאחר שדיווחה על עלייה של 27% במכירות במחצית הראשונה של השנה הפיסקאלית 2018, אולם פספסה במעט את התחזיות. בידיה תחזית לצמיחה דומה במחצית השנייה.
החברה הבריטית, שקהל היעד שלה הוא קונים בגילאי עשרים פלוס וחביבה גם על ישראלים, דיווחה על מכירות קמעונאיות בהיקף של 1.6 מיליארד דולר, ורווח לפני מיסים של של 4.5 מיליון דולר, מעט פחות מממוצע התחזיות.
- אסוס מתחדשת: אפשר למדוד בלי לשלם ולרכוש גם איפור
- אסוס הדפיסה 17 אלף שקיות עם טעות הגהה: זו התגובה הגאונית שלה בטוויטר
"לצד השקעתנו בעובדינו ובטכנולוגיה, אנחנו מגדילים את ההשקעה בלוגיסטיקה והפצה, ומניחים את הבסיס ליותר מ-5.5 מיליארד דולר במכירות נטו", הוא אמר.
החברה הודיעה שהוצאותיה לאורך כל השנה צפויות כרגע להיות 325-350 מיליון דולר, יותר מ-300 מיליון הדולר אותם חזתה בינואר.
תחזית הצמיחה במכירות שלה של 25%-30% בשנה הנוכחית נותרה ללא שינוי, כמו גם יעד הרווח התפעולי השולי של 4%.
אנליסטים חוזים כעת מכירות בהיקף של 1.63 מיליארד דולר ורווח לפני מיסים של 42.5 מיליון דולר במחצית הראשונה.