סנאפצ'ט מנסה למשוך קהל חדש: מציגה את עצמה כשירות לקשישים
אפליקציית הצ'ט, שקנתה את עולמה דרך קטינים וצעירים, פרסמה תשדיר בטלוויזיה בו הוצגה כשירות לגיל השני והשלישי. מדובר במהלך מסוכן, שכן אם בסיס המשתמשים שלה היה רוצה לחלוק פלטפורמה עם אבא וסבא, היה נשאר בפייסבוק
סנאפ לא מפסיקה לטעות: החברה שידרה לראשונה פרסומת לאפליקציית סנאפצ'ט במהלך משחק בליגת הבייסבול בארה"ב - פרסומת שפונה להורים ולקשישים. הפרסומת מציגה את השירות - שקנה את עולמו בהיותו מעוז הקטינים - ככזה שמתאים "לכל המשפחה".
- סנאפ: הפיטורים של 220 עובדים יחסכו לנו 34 מיליון דולר בשנה
- סנאפ אופטימית, מתכננת להגיע לאיזון עוד השנה
- דיווח: סנאפ נערכת לסבב הפיטורים הגדול ביותר שלה
במהלך הפרסומת שאורכה כדקה נראים שוב ושוב דמויות סבים וסבתות משתעשעים מתוספות המציאות המוגברת של סנאפצ'ט כמו הוספת אוזני הכלב לסבתא בתמונה עם נכדתה. כמו כן, מציעה סנאפ את מרכולתה לבני הגיל השני והשלישי כדרך לתקשר עם המשפחה והסובבים אותם.
התשדיר מדגיש את מצוקתה של סנאפ, שמתקשה למשוך משתמשים חדשים ולהוון את משתמשיה הקיימים. סנאפצ'ט החלה את דרכה כשירות חצוף, מגניב, בו הודעות נמחקות תוך מספר רגעים - מה ששימש בין היתר לסקסטינג בין צעירים. עתה מנסה לאמץ תדמית הפוכה, מה שלבטח ירחיק צעירים ורק יחמיר את מצבה; בני נוער לא רוצים להסתובב בפלטפורמות בהן נמצאים ההורים והסבים שלהם.
נטישת הצעירים מהווה את אחד ממוקדי הביקורת והדאגה בפייסבוק, שבעצמה מנסה להעתיק מסנאפצ'ט כל תכונה אפשרית כדי למשוך בני נוער - מהלך שבינתיים מצליח לה רק דרך אינסטגרם.
עם זאת, נראה שסנאפ לא למדה דבר - ועתה צועדת אל אותו הבוץ. עתה נותר רק לראות אם פייסבוק תעתיק גם את המהלך הזה, ותתחיל לקרוא לקשישים.