קבוצת פרטנר רוכשת את רשת אביזרי האופנה לסלולר iconz
סכום העסקה לא פורסם. מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי: "בכוונתנו להשתמש ביכולות ובידע של קבוצת פרטנר להרחבת הנוכחות הפיסית של iconz בארץ ובחו״ל"
- שוק הסלולר מאותת לכיוון עליות מחירים
- 29 אלף מצטרפים חדשים לפרטנר TV ברבעון הרביעי
- צו מניעה נגד שידור הסדרה "או בוי" בסלקום ובפרטנר
iconz, שהוקמה ב-2015, מפעילה חנות דגל בכיכר המדינה ושתי נקודות מכירה עצמאיות בקניונים. בנוסף, מזה כמה חודשים מקיימת החברה פיילוט עם פרטנר במסגרתו נמכרים המוצרים שהיא מייבאת בחמש נקודות מכירה של החברה בקניונים. הקולקציה של iconz שמה דגש על מוצרים משלימים אפנתיים ועדכניים, וכוללת מותגים מיובאים כמו Chiara Ferrangi ו-Laut, לצד מותג בית בשם miz.
"הסמארטפון הוא כבר מזמן לא רק מכשיר לשיחות וגלישה, אלא האביזר המרכזי שמלווה אותנו לכל מקום, וכך באופן טבעי תעשיית האופנה הופכת לחלק בלתי נפרד ממנו", צוטט מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, בהודעה לעיתונות. "לכן, בנוסף לרשת הסלולר המתקדמת בישראל ולפריסה הארצית של חנויות פרטנר, החלטנו לרכוש את רשת iconz שמובילה בישראל את תחום אביזרי האופנה לסמארטפון. בכוונתנו להשתמש ביכולות ובידע של קבוצת פרטנר להרחבת הנוכחות הפיסית של iconz בארץ ובחו״ל. כבר בימים אלו iconz נמצאת בשלבים שונים של ביסוס פעילות מכירות במרכזי קניות בחו"ל, במודלים שונים של זכיינות ופעילות עצמאית".
מנכ"ל iconz, שגיא קופרפיש, הוסיף: "החיבור לפרטנר, חברה שמבוססת על חדשנות ותעוזה צרכנית, מאפשר לנו להגשים את החזון של הרחבת iconz ברמה הארצית והבינלאומית, תוך שימור המותג החזק שבנינו".