אסנת רוזנברג נפרדת מורדינון עם גידול של 8% במכירות
העלייה במכירות שרשמה החברה, שבשליטת אלון רבוע כחול, חריגה ביחס למשבר שחווה ענף הקמעונאות; היקף המכירות של רשת הטקסטיל ב-2017 עמד על 90 מיליון שקל
רשת מוצרי הטקטסטיל ורדינון רשמה גידול של 8% במכירות ב-2017. כך עולה מדוחות אלון רבוע כחול שפורסמו אמש (ד') אחרי חצות, וכוללים את החברה הבת נעמן שרשת ורדינון היא חלק ממנה. הגידול חריג ביחס למשבר שחווה ענף הקמעונאות. אלה הם הדו"חות האחרונים תחת המנכ"לית היוצאת של חטיבת ורדינון אסנת רוזנברג, שבינואר החליטה לפרוש מהתפקיד.
- מנכ"לית ורדינון, אסנת רוזנברג, התפטרה מתפקידה
- דוחות חברת המזון נטו חושפים: הסכסוך עם יינות ביתן גבה מחיר כבד
- בתום שנה סוערת: בזק סיפקה דוחות מאכזבים - והורידה תחזיות להמשך
הדוחות אינם מפרטים את היקף ההכנסות והרווחים של הרשת, מאחר שלפני חצי שנה נמחקה נעמן גרופ בהצעת רכש של אלון ריבוע. הם ממציינים כי חל גידול ברווח הגולמי בשל הגידול במכירות, וקיטון בשיעור הרווח הגולמי (החלק של הרווח מההכנסות) עקב עיסקה גדולה של נעמן עם ועד של גוף גדול במשק.
ורדינון שמשווקת כלי מיטה, מגבות ומוצרי טקסטיל נוספים, מפעילה 46 חנויות ש-43 מהן מופעלות על ידה והיתר ע"י מפעילים אחרים. היקף המכירות בחנויות אלה עמד ב-2017 על 90 מיליון שקל לעומת 87 מיליון ב-44 חנויות ב-2016.
החטיבה השניה בנעמן גרופ היא חטיבת מוצרים לבית שהכנסותיה מהוות 53% מהכנסות הקבוצה.
הדוחות אינם מציינים את היקף הגידול בחטיבה שמכירותיה מתבססות בין היתר על רשת חנויות נעמן במוכרת סירים, צלחות וסכום וכלי בית נוספים ב-47 חנויות הרשת. היקף המכירות בחנויות אלה עמד ב-2017 על 74.5 מיליון שקל לעומת 71.1 מיליון ב-2016.