$
פרסום ושיווק

נסטלה: הפחתנו מכמות הסוכר במילקיבר בלי לפגום בטעם

החברה הסבירה שריסוס של הסוכר יחד עם מים בתהליך ייצור החטיף גורם לסוכר להתמוסס מהר יותר, ולכן לשמור על רמת מתיקות גבוהה תוך שימוש בפחות סוכר

שירות כלכליסט 08:5728.03.18
נסטלה טוענת שהיא הצליחה להפחית את כמות הסוכר באחד החטיפים שהיא מייצרת, ולשמור על אותה רמת מתיקות. "הגרדיאן" דיווח כי מפעל של החברה בעיר דלסטון שבבריטניה מייצר גרסה חדשה של חטיפי מילקיבר, שמותגו כמילקיבר וואוסומס. נסטלה הסבירה ריסוס של הסוכר יחד עם מים בתהליך ייצור החטיף גורם לסוכר להתמוסס מהר יותר, ולכן לשמור על רמת מתיקות גבוהה תוך שימוש בפחות סוכר.

 

חטיף מילקיבר חטיף מילקיבר

 

 

נסטלה פיתחה את התהליך בעקבות לחץ שהפעילה ממשלת בריטניה על יצרניות מזון להפחית את כמות הסוכר במוצריהן כדי להיאבק בהשמנת יתר בקרב ילדים. הרשות לבריאות הציבור בבריטניה (PHE), קבעה בשנה שעברה עבור החברות יעד וולונטרי של הפחתת 20% מרמת הסוכר במוצריהן עד 2020. הארגון יפרסם בעתיד הקרוב דו"ח על התקדמות החברות. בנוסף, ב-6 באפריל ייכנס לתוקפו בבריטניה מס על משקאות ממותקים, שייקר אותם ב-6 פני אם ריכוז הסוכר בהם הוא בין 5 ל-8 גרם ל-100 מ"ל, וב-8 פני אם ריכוז הסוכר גבוה מ-8 גרם ל-100 מ"ל.

 

ד"ר אליסון טדסטון, התזונאית הראשית של PHE, אמרה לגרדיאן כי "ההודעה של נסטלה מראה שלחדשנות יש תפקיד בהפיכת המזון שאנחנו אוכלים לבריא יותר. המנהיגות שהראתה נסטלה בעניין ראויה להערכה". מנכ"ל נסטלה בריטניה ואירלנד סטפנו אגוסטיני אמר כי "מוקדם יותר השנה הודענו שהפחתנו יותר מ-60 מיליארד קלוריות ו-2.6 מיליארד כפיות סוכר בכל קטלוג המוצרים שלנו, תוך 3 שנים. אנחנו מדגימים כיצד אנחנו יכולים לתרום לעתיד בריא יותר, ומוכיחים שאנחנו לוקחים ברצינות רבה את המחוייבות שלנו לבריאות הציבור".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x