$
אופנה

WeWork לאיפור: חללי עבודה משותפים גם בעולם הביוטי

אחרי שהקימה ומכרה את רשת דוכני המניקור LAKA, משיקה שרון חן קונופני את הפרויקט הבא: חלל עבודה משותף בתחום הקוסמטיקה והטיפוח

מורן לונדון 08:3814.03.18

חללי העבודה המשותפים קושרו עד לאחרונה לפרחי הייטק שחיפשו מקום מעוצב עם התוויה משרדית, לנטוורקינג ולקבלת שירותים פנימיים.

 

בהשראתם פתחה לפני חודשיים שרון חן קונופני חלל עבודה משותף בשם נוק ביוטי (Knock beauty) בדיזנגוף סנטר המיועד לעצמאים ועצמאיות מתחום היופי. “מדובר בחלל שמציע כיסא לפי שעה, יום, שבוע או חודש - כמה שרוצים בעצם”, היא מתארת. “המקום מוכן ומכיל כל מה שצריך כדי לתת מענה ללקוחות קצה”.

 

כדי לתת לנוק ביוטי נופך חברתי, פנתה חן קונופני לקרן דואליס שמקימה עסקים חברתיים בישראל, בבקשה להעסיק צעירות בסיכון. חלקן הוכשרו על ידם וחלקן הגיעו עם ניסיון קודם ומשמשות כחלק מהצוות הקבוע במקום.

 

חן קונופני (46) מתל אביב רגילה ליצור מהפכות בתחום הקוסמטיקה בישראל ובעולם. עד לפני 11 שנה עבדה כפרסומאית, וכשפרשה הקימה את דוכני המניקור המהירים LAKA, שהצליחו עם 14 סניפים בישראל ועוד 20 בחו”ל. “אני טובה בלבנות מותגים. זה מה שעשיתי בקריירה הפרסומאית שלי וגם עם LAKA”, היא אומרת.

 

 

שרון חן קונופני בנוק ביוטי שרון חן קונופני בנוק ביוטי צילום: נמרוד גליקמן

 

את LAKA מכרה לפני שלוש שנים וכבר חשבה שלא תתעסק בקוסמטיקה יותר, אבל היא יצאה להרפתקה נוספת. “מעבר לכך שתחום הפרילנס גדל באופן כללי ועצמאים זקוקים למענה ספציפי, עולם הביוטי קצת תקוע בעיניי”, מנתחת חן קונופני. “הפלטפורמות לא מתחדשות, המונחים לא משתנים עם הגדרות כמו ‘טיפול’ ו’מכון’. מסעדות, לדוגמה, הן עדיין מגישות אוכל, אבל הכל השתנה בהן - הנראות, התצוגה. רק בקוסמטיקה מכונים ומספרות נראים אותו דבר, ממוקמים אותו דבר, אפילו הכלים אותו דבר”.

 

 צילום: נמרוד גליקמן

 

מי הלקוחות של נוק ביוטי, איפה הם העניקו שירותי טיפוח עד היום?

“לחלק מהם היה מקום משלהם ונמאס להם לטפל בפן העסקי שבא עם זה. חלק שכרו כיסאות במספרות ומכונים וחלק קיבלו לקוחות בבית”.

 

לספרית שיר קלפה היתה מספרה בתל אביב במשך עשר שנים. “היא עבדה מצוין, אבל ניהול הפן העסקי שאב את כל כוחותיי”, מסבירה קלפה למה סגרה עסק מצליח. “החלטתי לשכור כיסא במספרה אחרת בתל אביב. היו לי כמה התנסויות, ולכל מקום היתה הבעיה שלו. התמודדתי עם קנאה מכמות הלקוחות שלי ועם צפיפות שלא הותירה לי מרחב עבודה נוח. בנוק ביוטי יש תחושה של הצלחה משותפת כי כל אחד מביא את הלקוחות שלו שקבעו איתו. אז אף אחד בעצם לא גורע מהשני”.

 

 

 צילום: נמרוד גליקמן

 

”יותר מזה”, מוסיפה חן קונופני. “לפעמים תיכנס לקוחה מזדמנת והעובדות של נוק ביוטי יהיו עסוקות, אז הן יוכלו להפנות אותה לאחד העובדים העצמאיים שבמקום. זו החוזקה של קהילה וזה מה שעומד בבסיס הרעיון שלי שמנגיש את תחום הביוטי לקהל”.

 

החלל של נוק ביוטי מכיל עובדות מתחום האיפור, השיער והציפורניים כמו גם מוצרים משלימים לרכישה. “יש עובדות שלנו שנמצאות במקום ונותנות מענה גם ללקוחות שעוברות על הדרך, וישנם העצמאים שקובעים עם לקוחות שלהם בעצמם ושוכרים כיסא כשהם צריכים”, מסבירה חן קונפוני.

 

על איזו רמת מחירים מדובר?

“העצמאים מתמחרים איך שבא להם. השירותים שניתנים על ידי העובדים הקבועים ומתומחרים על ידיי כוללים איפור ב־90 שקל, איפור ערב ב־150 שקל ולק ג’ל ב־100 שקל”.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x