מוזיקה זה לא מספיק: ספוטיפיי תיכנס אל תחום החומרה
מפעילת שירות הסטרימינג הפופולרי מגייסת עובדים ליחידת פיתוח מכשירים. לפי הערכות, תבנה ספוטיפיי רמקולים חכמים או אוזניות, מה שיתבצע בשיתוף עם אחת ממפתחות כלי ההפעלה הקולית שבשוק
ספוטיפיי מתרחבת אל מעבר לסטרימינג: החברה מגייסת מהנדסי חומרה ובעלי תפקידים אחרים עבור חטיבת מכשירים שהיא מקימה. ספוטיפיי מחפשת מנהל מוצר מנוסים עבור פיתוח, ניהול, שיווק והובלה של מוצרים שלדבריה "יעניקו עוד מחווית המוזיקה וינגישו אותה לעוד אנשים".
- זינוק במחיר התמלוגים ייקר שירותי סטרימינג כאפל מיוזיק וספוטיפיי
- ספוטיפיי מתקרבת לוול סטריט: הגישה מסמכים לקראת רישום בבורסת ניו יורק
- טנסנט תנפיק את חטיבת המוזיקה שלה לפי שווי של 10 מיליארד דולר
על פי מודעה שפורסמה באתר החברה, המוצרים יהיו בעלי יכולת התחברות עצמאית לשירות הסטרימינג, מה שנועד לעשות את השימוש בו לנוח וגמיש יותר. אפשר להעריך שהמוצרים האמורים יהיו בתחום המוזיקה, כגון רמקולים חכמים או אוזניות; אם מדובר ברמקול, תצטרך ספוטיפיי לבנות שיתוף פעולה עם אחת ממפעילות הסייעניות החכמות - אמזון, גוגל, סמסונג או מיקרוסופט.
מוצרי חומרה יוכלו לסייע לספוטיפיי לשפר את המותג שלה, שעד כה הביא לה יותר מ-70 מיליון מנויים בתשלום ב-61 מדינות. פיתוח חומרה הוא מאמץ יקר ומורכב, שלעיתים אינו עולה יפה; בעוד אמזון קצרה הצלחה כבירה עם רמקולי האקו שלה, סנאפ למשל נכשלה כשנכנסה לתחום המחשוב הלביש.
בחודשים האחרונים נערכת ספוטיפיי לקראת הנפקתה בוול סטריט. היא הגישה בחשאי מסמכים לקראת רישום בבורסת ניו יורק בדרך להפיכתה לחברה ציבורית. על פי דיווחים בארצות הברית, ייתכן שהנפקתה תתבצע כבר ברבעון הנוכחי.