פסגות מבצע רה-ארגון בחטיבת הלקוחות - במטרה לשפר את השירות הדיגיטלי
בין השאר מתכננים בבית ההשקעות לאחד מוקדים; לדברי המנכ"ל ברק סורני, "בעידן הדיגיטלי בו התחרות וצרכיי הלקוחות משתנים, הקשר הישיר עם לקוחותינו עומד בבסיס אסטרטגיית הפעילות שלנו"
דירקטוריון בית ההשקעות פסגות אישר היום את תוכנית ההיערכות מחדש של חטיבת הלקוחות.
ההיערכות המחודשת של החטיבה מעמיקה את האסטרטגיה של התמקדות בקשר הישיר עם לקוחות וערוצי ההפצה של פסגות במטרה לשדרג את יכולות השירות והתכנון הפיננסי עבור הלקוחות.
במסגרת השינוי המבני מתכננים בפסגות לשפר את השירות הדיגיטלי באמצעות איחוד מוקדים תחת קורת גג אחת ומינוף המערכות הטכנולוגיות באופן רוחבי. כמו כן הכוונה היא לשדרג את שימור הלקוחות וחיזוק שרשרת המכירה על ידי חיבור התמיכה השיווקית למשווקים ולמנהלי קשרי הלקוחות. במסגרת השינוי מערך השירות והמכירות יאוחדו תוך מיקוד של מכירות דיגיטליות. מערך הלקוחות הפרטיים והעסקיים יאחד תחת קורת גג אחת את פעילויות המכירות, קשרי לקוחות, שימור ותמיכה ללקוחות פרטיים. במקביל מערך הסוכנים יוביל את הפעילות השיווקית בערוץ ההפצה דרך סוכנים ומערך היועצים האסטרטגיים יוביל את פעילות ההפצה הבנקאית. מער
ברק סורני, מנכ"ל פסגות, אמר: "בעידן הדיגיטלי בו התחרות משתנה וצרכיי הלקוחות משתנים, הקשר הישיר עם לקוחותינו עומד בבסיס אסטרטגיית הפעילות שלנו. מדובר בשינוי מהותי וחשוב באופן הפעילות שלנו. באמצעות חדשנות מוצרית ואסטרטגיית פעילות הממוקדת בהעמקת הקשר ללקוחות נמשיך ליצור ערך אמיתי עבור לקוחותינו"
רמי יערי, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת הלקוחות, אמר: "ההיערכות המחודשת של החטיבה הולמת את מטרתנו לשדרוג השירות והקשר עם הלקוחות וערוצי ההפצה ותאפשר לנו למנף את הידע והיכולות המצוינים של פסגות באופן שיתמוך בתכנון הפיננסי ללקוחותינו".