$
פרסום ושיווק

יינות ביתן השלימה רכישה של 51% מ-FREE MARKET

FREE MARKET מציעה לבעלי מכולות רכש ואספקת סחורה. במסגרת השותפות בין החברות תציע יינות ביתן לבעלי מכולות ועסקים קטנים אפשרות להזמין מוצרים במחירי סיטונאות וקבלתם ישירות לעסק

נורית קדוש 13:4031.01.18

קבוצת יינות ביתן השלימה רכישה של 51% מהבעלות של FREE MARKET המציעה לבעלי מכולות רכש ואספקת סחורה. במסגרת השותפות, יינות ביתן תציע לבעלי מכולות ועסקים קטנים שיצטרפו לפלטפורמה הזמנת מוצרים במחירי סיטונאות וקבלתם ישירות לבית העסק.

 

סניף יינות ביתן במודיעין סניף יינות ביתן במודיעין צילום: עמית שעל

 

יוסי ביתן, המשנה למנכ"ל קבוצת יינות ביתן מסר: "אנו משלימה בימים אלו מהלך אסטרטגי מקיף המיטיב עם בעלי מכולות ועסקים קטנים. המטרה שלנו היא לאפשר לעסקים הקטנים ליהנות ממחירי סיטונאות אטרקטיביים, אך גם משירות נגיש ונוח אשר בסופו של דבר משפיעים בצורה ישירה על כלל ההוצאות ההתנהלות התפעולית של העסק. אנו מעריכים כי עד לסוף שנת 2018 נגיע ל-1,000 בעלי מכולות, בפריסה ארצית".

 

כיום רשומים במערכת FREE MARKET כ-550 בעלי מכולות, כאשר 350 מתוכם פעילים. מינימום ההזמנה ללקוחות עסקיים עומד על 1,500 שקלים וסל ההזמנות הממוצע הינו 2,300 שקלים. ההזמנות יסופקו מעתה מהמרלו"ג של קבוצת יינות ביתן בקיבוץ אייל ויגיעו לבעל העסק עד 48 שעות מרגע ההזמנה או לפי מועד שקבע מראש.

 

"כרשת ששמה דגש על מחיר, איכות ושירות אנו מאוד מאמינים במהלך הזה וביתרונות שלו הן עבור בעלי המכולות והן עבור הצרכנים. במהלך שבוע הבא תציע הקבוצה לכלל לקוחותיה העסקיים תוכנית מבצעים והטבות וכן בחצי שנה הקרובה נפעל לתת שירות מקיף גם לקטגוריית פירות וירקות" מוסיף ביתן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x