פוקס משנה תמהיל בקניון רמת אביב: מכניסה את המותג החדש Free People
החנות, בהשקעה של 3 מיליון שקל, תיפתח במקום חנות פול אנד בר של קבוצת גוטקס. במקום חנות הבגדים תפתח פוקס את חנות מותג הספורט נייקי שהיתה ממוקמת במקום אחר
קניון רמת אביב נערך לתחרות המתגברת בענף ומנסה למשוך אליו מותגים ייחודיים. מי שעושה את השינוי המשמעותי בקניון היא קבוצת האופנה המובילה, פוקס, שמשנה את תמהיל החנויות בקניון, בין היתר על חשבונה של קבוצת גוטקס מותגים, יבואנית זארה.
- פוקס חתמה על העסקה להשקת מועדון משותף עם לאומי קארד
- פוקס: עלייה בהכנסות וזינוק ברווח הנקי ברבעון השלישי של 2017
פוקס מכניסה לקניון רמת אביב את המותג החדש Free People שיפתח במקום חנות פול אנד בר של קבוצת גוטקס. פוקס משקיעה 3 מיליון שקל בהקמת החנות שתיפתח בפברואר הקרוב על 250 מ"ר.
בהנהלת הקבוצה הוחלט לוותר על חנות הבגדים פוקס, לאחר שלא הניבה את הרווחים הרצויים בקניון רמת אביב והייתה מאוזנת בלבד. במקומה תיפתח פוקס חנות
של מותג הספורט נייקי שכבר פועל בקניון במיקום אחר ועל השטח שיפנה נייקי תיפתח הקבוצה חנות של רשת הספורט פוט לוקר. שינויים נוספים בקניון הם כניסתה של חנות אמפוריו ארמני, היחידה בישראל, במקום חנות ארמני ג׳ינס. גם מותג האופנה רנואר יוצא מהקניון לטובת חנות G STAR וכן ייפתחו בקניון חנויות סטורי הום וילדים, פקטורי 54 לילדים וקסטרו תפתח חנות בקונספט החדש שתכלול גם מחלקת ילדים.
ברמה הקולינרית, סגר הקניון את בית הקפה אילנ'ס לטובת קפה-מסעדה שמתמחה במזון בריאות, ולקניון ייכנס גם קפה לנדוור.
בקבוצת עופר רואים בקניון רמת אביב את קניון הדגל של הקבוצה. "אנו בטוחים כי שנת 2018 תהיה מאתגרת והקניון ימשיך להוביל את הקניונים במדינת ישראל", מסר משה רוזנבלום.